seinäjoki-nurmo

Täällä seinäjokelainen kahden tytön (9v ja 1kk) äiti, mielelläni uusiin ystäviin tutustuisin minäkin!

Minulla ei ole anonyymiä meiliosoitetta mutta laittakaahan te omianne niin heti tulee postia! :) :wave:
 
moi annuli...me asumme seinäjoen ja nurmon rajoilla ja meidän poika on 6kk. olemme hiljattain muuttaneet tänne ja siksi uudet ystävät olisi kivoja...mailini on emma.ahola@netikka.fi ja jos kiinnostaa muitakin tämän alueen ihmisiä tutustua niin mailia tulemaan vaan
:D
 
Minä olen 22v ja seinäjoelta. Odotan ensimmäistä,la 21.2. Olen sairaslomalla enkä juuri voi poistua kotoa supistelujen vuoksi joten kaipaan viereita.Meillä myös 1v kultainennoutaja.Sähköpostini ei juuri nyt toimi mut palataan asiaan kunhan se saadaan kondikseen... Mukavaa joulunodotusta kaikille!
:xmas: :xmas:
 
Roza asumme kärjessä, muutimme juuri jouluksi huhtalasta kt:sta rivariin kärjenmäelle.
Niin vastaan tässä estyneen avopuolisoni puolesta, on taas prenalla (viikon jo). Nyt 33 ja ma tai ti alkaa 34vk, oli 3 cm jo auki ja supisteli. Viikolla 25 oli sama homma supistuksia,auki ja yli vk prenalla.. Sillon päästiin kotiin kuitenkin ja meni kiinni. Olen juuri menossa katsomaan prenalle, tänään on taas tutkittu.
Oma nettimme ei vielä toimi, joten vastaukset saattavat kestää, elisan poppoo vähä hidastelee..
Oomme molemmat 81 synt ja ykkönen tulossa.
Mut palataan asialle T: Äiti+masuasuja ja Isä + Bella kultsu
:wave:
 
emppu81
uusia ystäviä ja lenkkiseuraa kaipailee juuri nurmoon muuttanut ensimmäistä odottava rv 16+2. Perheeseen kuuluu avomies ja kohta 13-vuotias kultainennoutaja. Kiinnostuneet voivat laittaa mailia sarinaukkarinen@hotmail.com


 

Yhteistyössä