Seinäjoella Synnyttäneet, kokemuksia?

Hei,
olisi kiva saada tällaisen ensikertalaisen kokemuksia sjoen keskussairaalassa synnyttäneiltä. Minkälainen kokemus on ollut? Oliko henkilökunta minkälaista, ottivatko tarpees ja toivomukset huomioon? Kaikki kokemukset ovat tervetulleita :D
 
rapsi
kolme kertaa siellä synnyttänyt ja vain positiivisia kokemuksia.
Kätilöt mukavia! olen kyllä kuullut tympeistäkin kätilöistä siellä, mutta ei ole tosiaan omalle kohdalle osunut.
Vierihoito-osaston tädeistä ei meikäläinen tykännyt. Opiskelijoita siellä on sitten paljon.
 
m
juu kätilöt tosi mukavia,salissa sujui kaikki hyvin.vierihoito-osastolla en ollut mut prenan puolella oli osa hoitajista mukavia,osa ei...ja lapsi oli vastasyntyneiden teholla,siellä oli muuten kaikki ok,mut hoitajat oli kans vähä tympeitä,ne vanhemmat ainakin.
 
minä
Kerran synnyttänyt Sjoella. Kaikki meni kivasti, ei pahaa sanottavaa. Oon myös kuullut et tympeitäkin sieltä löytyy, mikä on tosi kurjaa. Kuitenkin yks elämän tärkeimmistä hetkistä! Ja niin, olin yksin synnyttää, eikä mua jätetty yksin pitkäks aikaa. Seurana oli harjoittelijatyttö, joka oli todella mukava. Opiskelijoita oli aika liuta "ronklaamassa", mut ei haitannut ainakaan mua, enhän ollut toivonut opiskelija-vapaata synnytystä.
 
minämyös
Synnyttänyt seinäjoella. Synnärillä meni aikaa, joten ehdin aikasta moneen kätilöön siinä ajassa (19 h) tutustua ja vain yksi oli ihan puosta, muut oikein mukavia. Lääkäreistä en sen sijaan kaikista voi sanoa samaa... Yksi jätti ihan todellisen kammon :(
Toiveiden kuulemisesta en osaa sanoa, kun silloin oli niin kova ruuhka laitoksella, että eivät olisi toiveitani pystyneet toetuttamaan vaikka olisivat halunneetkin.

Vierin puolella löytyi sit hoitajia laidasta laitaan... Osa ihan mukavia ja osa kamalia kurppia!
 

Yhteistyössä