Seikkailu-muumi purkeista tietävät!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heips
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heips

Vieras
Tietääkö kukaan miksi noihin Seikkailu-purkkeihin on vaihtuneet kannet???
Kun ne tuli myyntiin, oli niissä puiset kannet, mutta nyt mustat muoviset(?)!! Tosi kiva kun ei saa yhteen sointuvaa entiseen purkkiin :-(

On se uusikin kansi puuta, kävin eilen hypistelemässä niitä kaupassa ja kokeilemassa mitä materiaalia mahtaa olla. Olen joissain kaupoissa nähnyt vielä vaaleita puukantisiakin.

Alkuperäinen kirjoittaja muikkunen:
On se uusikin kansi puuta, kävin eilen hypistelemässä niitä kaupassa ja kokeilemassa mitä materiaalia mahtaa olla. Olen joissain kaupoissa nähnyt vielä vaaleita puukantisiakin.

No samapa se onko puuta tai muovia, yhtä kaikki ei passaa entisen kans. Täällä päin ei ollut enää joulun allakaan yhtään entisellä kannella olevia purkkeja kaupoissa.

https://www.karkkainen.com/webapp/wcs/stores/servlet/ResolveUrl?urlToResolve=ProductDisplay%3fcatalogId%3d10101%26storeId%3d10551%26productId%3d198405%26langId%3d-11&fromSearch=true

Vaihdettu on näköjään mustaksi puukanneksi.

Etsivä varmaan vielä löytää, eilen nimittäin itse huomasin asian kun näin molempikantisia myynnissä kun kävin kaupassa. Rumemmat ja "kolkommat" nämä uudet, itselläni on puiset ja minusta ne ovat tyylikkäämmät, vaikka Arabian kotisivu toisin väittää.

Yhteistyössä