Sebastian Tynkkysellä on kymmenen avustajaa!!!??? – kritisoi itse aiemmin Sanna Marinin (sd) hallituksen avustajamäärää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Sebastian Tynkkysellä on kymmenen avustajaa – näin hän perustelee

Europarlamentaarikko Tynkkynen kritisoi itse aiemmin Sanna Marinin (sd) hallituksen avustajamäärää.

"Europarlamentaarikko Sebastian Tynkkynen (ps) iloitsee viestipalvelu X:ssä siitä, että hänen kymmenhenkinen kabinettinsa on nyt valmis.

Tynkkysen kymmenes avustaja työskentelee kotimaassa eduskunnassa.

– Nyt voi huokaista helpotuksesta, kun tämä rakennusprojekti on maalissa ja kaikki palaset kohdillaan. Yhdeksän avustajaa Brysselissä ja yksi Helsingissä. Tämä on ollut työlästä, sillä olen halunnut täyttää paikat huolella, Tynkkynen kertoo X:ssä.

Tynkkysen verkkosivuilta ilmenee, että hänellä on apunaan kabinettipäällikkö, kaksi erityisavustajaa, kaksi valiokunta-avustajaa, lehdistö- ja viestintäavustaja, kolme harjoittelijaa ja maaliskuun lopusta lähtien myös kotimaan avustaja.

Tynkkysen avustajamäärää voi pitää hyvin poikkeuksellisena.

Tynkkynen kritisoi itse Sanna Marinin (sd) hallituksen avustajamäärää.

Tynkkynen kirjoitti helmikuussa 2020 Facebookissa, että ”maata johtaa hallitus, joka on valmis jopa vaarantamaan lainvalmistelun, jotta saa palkata kavereitaan tilatakseittain avustajikseen”.

– Me perussuomalaiset emme tule jättämään tätä tähän, vaan tulemme vaatimaan, että rahaa käytetään vastuullisemmin, poliittisia avustajia karsitaan ja että virkamiehet saavat rauhan tehdä työtään, Tynkkynen kirjoitti tuolloin.

Tynkkynen ei halunnut kommentoida IS:lle, mihin hän tarvitsee kymmentä avustajaa."

PetosJytky!®

Kenet tuo yllätti? Oikeiston joka ikinen kannanotto on aina ollut silkkaa valehtelua.

Kokoomuksen Timo Heinonen on huutanut kurkku suorana, että Halonen poisti miinat Suomesta. Halosella ei siinä asiassa ole ollut koskaan mitään päätösvaltaa, Heinonen itse sen sijaan äänesti miinojen poistamisen puolesta.

Yhtään ainoaa lupaustaan oikeisto ei ole koskaan pitänyt, eikä tule sitä koskaan tekemäänkään. Mutta ääniä sataa, kun Teemu Selänteet ja Aleksi Valavuoret vetoavat autonvirittäjien ja jääkiekkoa kaljalasi kädessään katselevien syvimpiin tunteisiin.

Tynkkynen vaikuttaa uuvatilta eli uusavuttomalta reppanalta.
Luulen, että avustajia tarvitaan rutkasti enemmän.
Katsoin kerran livenä hänen kahdeksan tuntia kestäneen puheen eduskunnan pöntössä. Sebastianilla lienee hyvä virtsarakko, kun en muista hänen käyneen välillä vessassa. Liekö sama jarrumieskonsti käytössään Brysselissä..

Mitä väliä sillä on? Hyvin on pistänyt määrärahat käyttöön kun sillä vakiosummalla on saanut noin monta avustajaa. Scamma olisi varmaan antanut parhaalle bilekaverilleen 30 donaa kuussa.

Tynkkynen vaikuttaa uuvatilta eli uusavuttomalta reppanalta.
Luulen, että avustajia tarvitaan rutkasti enemmän.
Katsoin kerran livenä hänen kahdeksan tuntia kestäneen puheen eduskunnan pöntössä. Sebastianilla lienee hyvä virtsarakko, kun en muista hänen käyneen välillä vessassa. Liekö sama jarrumieskonsti käytössään Brysselissä..

Just näin! Yksi uuvateista avustajistaan kommentoi uutista, jota ei selvästikään ollut lukenut tai sitten ei sitä ymmärtänyt. Tyypillinen persupiirre. Ehkä se uusi maahanmuuttajataustainen mies on heistä järkevin.

Sanna-uuvatti on helppo tunnistaa. Tyyppi kyylää palstalla kuin Tynkkynen eduskunnan puhujapöntössä non-stopina.

Jep, tyyppihän siis viettää vuorokaudet läpeensä tällä palstalla. Voi vain kuvitella, miten saastainen hänen asuinpaikkansa on. Sellainen, joista on välillä kuvia, täysin tuhottuna ja törkyä täynnä.

Mielenterveysongelmiin on saatavilla apua, mutta näköjään tuokaan tyyppi ei apua hae.

Yhteistyössä