Se tuntuu jännältä, kun huomaa että kaikki onkin ihan hyvin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rubus O.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rubus O.

Vieras
Huomaa että rakastaa puolisoaan paljon eikä olekaan enää tarve tulla huijatuksi kaikenmaailman leikkimiesten toimesta. Että se oma puoliso onkin kaikkea sitä, mihin kukaan muu ei pysty ja että kumppani täyttää ne kaikki salaisimmatkin toiveet omalla olemisellaan.
Huh. Paha uni on poissa, hyvä todellisuus tilalla.

Onko tämä nyt liian positiivista tänne?

Kukaan ei tee sellaista ruokaa kuin tahdon, ei hiero kuin tahdon, ei sano niitä asioita mitä kaipaan kuulla, ei ole niin kiltti, kuin oma puoliso.
Ja näin sellaista pahaa unta, että olin korvaamassa häntä, mutta onneksi heräsin.

Toisaalta harmittaa että olen antanut itseäni lähestyä joidenkin leikkimiesten, joilla on ollut suuria puheita ja lupauksia. Oma puoliso ei koskaan puhu turhia tai liioittele sitä mihin pystyy ja siksi olen mennyt lankaan. Eivätkä ne ole olleetkaan sanojensa mittaisia. En tiedä miten voin korvata tätä.

Kuulosti oikein tutulta. Minulla oli ennen huono itsetunto ja miesten lipevät puheet "koukuttivat". Oma mieheni ei lirkuttele ja se on ollut todella terapeuttista - jos hän jotain sanoo, asia on kanssa niin. Koskaan ei tarvitse pelätä hänen lirkuttelevan muillekaan. Olemme olleet nyt yhdessä yli 20 vuotta enkä enää kaipaa muuta. Nykyään lirkuttelevat miehet ällöttävät minua. Olemme molemmat olleet uskollisia toisillemme ja se on mielestäni se mittari, jolla sinäkin voit "korvata kaiken" miehellesi. Jos toisen luottamuksen menettää, sitä on äärimmäisen vaikea saada takaisin.

Olen jo menettänyt luottamuksen.
Minun mieheni puhuu kauniisti, mutta siinä on se ero, ettei se ole valetta. En osannut tajuta, että muiden puheet saattaisivat olla valetta. En vieläkään käsitä, miksi joku sanoo jotain kaunista, ilman, että se on totta...

Olen silti turvassa, vaikka en sen arvoinen olekaan. Kuten sanottu, ei kukaan ole sellainen, kuin minun puoliso.

Yhteistyössä