Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Nyt moderaattorit hei, takaisin tälle mitäs nytille se aloitus! Puhutaanhan täällä saakeli vieköön ruasta, lapsen ongelmista, parisuhteen tilasta ym. vaikka jokaiselle noillekin löytyy oma lokeronsa ja keskusteluareensa ihan muualta, kuin täältä mitäs nytiltä!
Alkuperäinen kirjoittaja Moderaattorit:ohjeita käyttäjille sääntö 7 ja lisäys:
päätoimittajan ohjeistuksen ja sääntö nro 7:n nojalla siirrämme kaikki huutispinot "Mitäs nyt?"-osiosta kirppari-osioon. Myös kaikki muut myydään/ostetaan/lahjoitetaan/otetaan vastaan-ilmot.
kyseinen ketju käsitti osaltaan tuollaista joten selkeästi sääntöjen mukaan.
Ei voi muuta kuin peesailla.Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Ei oo tottaMä luin sen ketjun juuri, ja aloin miettiä mitä lahjoitettavaa mulla olisi. Onhan täällä Nytilläkin ollut useita auttamisketjuja, millä perusteella tämä nyt muualle siirrettiin? Enempi se täällä olisi saanut huomiota, tärkeä asia kun on.
Jep.Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Alkuperäinen kirjoittaja Moderaattorit:ohjeita käyttäjille sääntö 7 ja lisäys:
päätoimittajan ohjeistuksen ja sääntö nro 7:n nojalla siirrämme kaikki huutispinot "Mitäs nyt?"-osiosta kirppari-osioon. Myös kaikki muut myydään/ostetaan/lahjoitetaan/otetaan vastaan-ilmot.
kyseinen ketju käsitti osaltaan tuollaista joten selkeästi sääntöjen mukaan.
Missä inhimillisyys? Missä yksilöllisyys?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Välillä ihmetyttää tuo moderointi, menee todellakin ihan pilkun viilaamiseksi. :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestäni tämä ei ole mikään ihan tavallinen otetaan vastaan-juttu, vaan omaisuutensa menettänyt hädässä oleva perhe, jota muut haluavat auttaa. Tapauksestahan oli lehdessäkin juttua.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestäni tämä ei ole mikään ihan tavallinen otetaan vastaan-juttu, vaan omaisuutensa menettänyt hädässä oleva perhe, jota muut haluavat auttaa. Tapauksestahan oli lehdessäkin juttua.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:http://kaksplus.fi/keskustelu/t830411
PS: Pikalukemisella näissä säännöissä ei kyllä lue mitään kieltoa linkityksen suhteen?? Korjatkaa toki jos olen väärässä :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Meimi:Täälläkin voi lahjoittaa, linkki Kierrätetään -blogiin.
http://lahjoitus.vuodatus.net/