Se siitä sitten :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omaa aikaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Omaa aikaa

Vieras
Piti viettää rentouttava leffailta itseni seurassa. Hyvää ruokaa (syöty jo), sitten saunaan (lämpiämässä) ja sen jälkeen sohvalle peittojen alle ja aivot offlineen ja dvd-soittimeen katsomattomai telkkusarjoja. Mietin jo katsonko Frendejä vai CSI:tä vai oisko sittenkin Greyn anatomia- fiilis vai kenties Täydelliset naiset.

Vaan eipä tullut leffailtaa ei.

Lapset on hukanneet dvd-soittimen kaukosäätimen, joten katso siinä sitten dvd-levyjä kun ei pysty valitsemaan kieltä eikä tekstityksiä eikä mitään. Kai ne kaikki jumahtaa siihen alkuvalikkoon ilman kakea. Voi juma että ottaa päähän.

Ja telkustakaan ei tule yhtään mitään ennen kymmentä.

Uaaaaaaaaaah!

Nyt on sitten hyvää aikaa siivota...eiköhän se kaukosäädinkin löydy:D
a070.gif

Sama juttu. Kerrankin yksin kotona, mukava päivä takana jne. No, lapsen nettireissuvihkoon oli tullut viesti että useampi tapaus kihomatoja löytynyt lapsen päiväkodista, ei tosin tietoa onko samassa ryhmässä. Juu, siihen loppui mun ihanan stressitön rauhallinen ilta :( olen vielä kärsinyt niistä oireista, tosin ainakin aiemmin luulin että toisesta syystä (pukamat). Lapsella ei ole oireita ollut. Olen vielä raskaana eikä huvittaisi mitään ylimääräsiä aineita ruveta syömään ellei ole pakko. Voi kakka!

[QUOTE="Kenguru";23119117]Nyt on sitten hyvää aikaa siivota...eiköhän se kaukosäädinkin löydy:D
a070.gif
[/QUOTE]

Älä edes vitsillä..
Mä oon ollut viimeyön töissä, valvonut tämänkin päivän ja niin väsynyt etten jaksa evääni liikauttaa. Mutta nukkumaankaan en voi vielä mennä, muuten herään aamuyöllä kun uni loppuu kesken. Todella todella harvoin katson telkkua, nyt oisin sen halunnut tehdä mutta turha toivo :(

Outo laite, jos ei voi yhtään ohjata itse laitteesta. Tai en siis tiedä, onko tuo ihan tavallista dvd-soittimille, itse katson aina koneen kautta.
Mutta siis oletko varma, ettei siinä ole jotain luukkua, jonka takaa löytyy peruspainikkeet.

Eikö sun koneella siis tietokoneella pysty katsomaan dvd:tä? Mut tiedän ton tunteen, meillä katos kertakaikkiaan dvd-soittimen kake ja löyty tosi pitkän ajan päästä yhden tuolin rungon sisältä jumista sellaisesta paikaste et ei edes uskois :D
Ja juu meidänkään dvd_soitinta ei pysty ollenkaa katsomaan ilman sitä kakea koska siinä ei itsessään oo mitään nappuloita et vois valita kielen tai mitään muitakaan asetuksia :snotty:

Viimeksi muokattu:
Älä edes vitsillä..
Mä oon ollut viimeyön töissä, valvonut tämänkin päivän ja niin väsynyt etten jaksa evääni liikauttaa. Mutta nukkumaankaan en voi vielä mennä, muuten herään aamuyöllä kun uni loppuu kesken. Todella todella harvoin katson telkkua, nyt oisin sen halunnut tehdä mutta turha toivo :(

Eikö sieltä telkkarista tule mitään "sijaisohjemaa" millä vois kovata noi "oikeat"?
Katso säkin Stephen Kingin Piina illalla:) Esim.

[QUOTE="Kenguru";23119139]Eikö sieltä telkkarista tule mitään "sijaisohjemaa" millä vois kovata noi "oikeat"?
Katso säkin Stephen Kingin Piina illalla:) Esim.[/QUOTE]

Joo, selailin telkkuohjelmia äskettäin. Eka "sijaisohjelma" alkaa vasta klo 22. Sitä ennen tulee vaan jotain urheilua, emmerdalea, salkkareita ja typeriä puheohjelmia (maria! ja korkojen kera tms).

Mikä pelle siellä tehtailee aloituksia? Jos nukuttaa niin sillon nukutaam taidat olla vaan patalaiska tekosyitä keksivä lehmä joka vaan makaa ja syöpöttelee koko ajan.

Voi ei. Itse olisin aivan riemusta soikeena, jos saisin joskus tuollaisen vapaa-illan...ja kyllä harmittais..
ootko käynny kattoo esim. lelulaatikot...tai vaikka jääkaapin.. (yleensä aina ne löytyvät jostain ihan oudosta paikasta )

[QUOTE="Hanna";23119159]Voi ei. Itse olisin aivan riemusta soikeena, jos saisin joskus tuollaisen vapaa-illan...ja kyllä harmittais..
ootko käynny kattoo esim. lelulaatikot...tai vaikka jääkaapin.. (yleensä aina ne löytyvät jostain ihan oudosta paikasta )[/QUOTE]

Joo. Kolusin äskettäin lastenhuoneen ja olkkarin sekä tän huoneen missä tietokone on. Ei jälkeäkään. Ehkä mä luovutan ja meen vaan tylsistyneenä surffaamaan sohvalle telkkukanavia. Onneks on pepsiä ja jäätelöä ;)

[QUOTE="vieras";23119196]Onko jollain niin huono englanninkielentaito, että tarvitsee amerikkalaisiin paskasarjoihin tekstit?[/QUOTE]

No meillä ei ainakaan leffa lähde siitä valikosta pyörimään ilman kakea...

Esim. Frendit voi ihan hyvin kyllä katsoa ilman tekstitystä, sen kyllä ymmärtää vielä, mutta sitten jotkut sairaalajaksot vilisee sellaisia termejä että ne ehkä itsekin jättäisin välistä jos ei niihin tekstitystä saa.

Mutta etkö pysty katsomaan koneen kautta? Tai netistä jotain muuta, jos ei dvd:t toimi? Esim. eilinen Satuhäät jakso Areenasta ;)

Yhteistyössä