V
vierailija
Vieras
https://yle.fi/uutiset/3-10277842
Satelliittikuvat väittävät, että Pohjois-Korea on jatkanut Yongbyon ydinlaitoksen rakentamista, kertoi CNN (siirryt toiseen palveluun) keskiviikkona. Pohjois-Koreaa tarkkailevan 38 North (siirryt toiseen palveluun) -ryhmän mukaan kuvat on otettu 21. kesäkuuta.
Ryhmän raportissa kerrotaan, miten ydinaseisiin materiaalia tuottavan laitoksen rakentaminen on jatkunut normaaliin tapaan, eivätkä siihen ole vaikuttaneet Pohjois-Korean Kim Jong-unin ja Yhdysvaltain presidentin Donald Trumpin Singaporen-keskustelut.
Satelliittikuvat väittävät, että Pohjois-Korea on jatkanut Yongbyon ydinlaitoksen rakentamista, kertoi CNN (siirryt toiseen palveluun) keskiviikkona. Pohjois-Koreaa tarkkailevan 38 North (siirryt toiseen palveluun) -ryhmän mukaan kuvat on otettu 21. kesäkuuta.
Ryhmän raportissa kerrotaan, miten ydinaseisiin materiaalia tuottavan laitoksen rakentaminen on jatkunut normaaliin tapaan, eivätkä siihen ole vaikuttaneet Pohjois-Korean Kim Jong-unin ja Yhdysvaltain presidentin Donald Trumpin Singaporen-keskustelut.