se on taas todistettu, mä vedän luokseni kaikkia idiootteja

eilen taas yks äijä alko pyörittään, ok näköinen ja oloinen kunnes paljastui että se on entinen narkkari :x ollut kohta vuoden kuivilla että se siitä

tähän skaalaan kuuluu jo narkkari, murhaaja, patologinen valehtelija, pettäjiä, pilleristi, varas ja vaikka mitä :kieh:

jokaiselle entiselle päihteiden väärinkäyttäjälle on annettava mahdollisuus näyttää että on parantanut tapansa. mun ukko-kulta ent.väärinkäyttäjä ollut selvinpäin yli 3v on maailman paras mies ja isä. tämä vain mun mielipide. noin mäkin ajattelin ennekuin tapasin mieheni TUTUSTUIN häneen. voimassa sopimus että jos kerrankin retkahtaa menneeseen elämäänn lähtee kävelemään. ekan yhdessäolovuoden olin koko ajan varpaillani,en uskaltanut luottaa moiseen. nyt vasta tehtiin yhteinen vuokrasopimus (joka ennen oli yksin mun nimissä. mutta luottamaan opettelu on kannattanut. mulla on ihana mies :heart: ja hitusen ihanemmat tytöt :heart: :heart: :heart: :heart:

Näin on
En taas ikinä ottaisi entistä minkään sortin päihteiden käyttäjää kumppaniksi. Saatika tekisi lapsia semmoisen kanssa.
Harva parantaa tapojaan :/ Kunnon tyyppejä kuitenkin maailma pullollaan :)

omainen
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
eilen taas yks äijä alko pyörittään, ok näköinen ja oloinen kunnes paljastui että se on entinen narkkari :x ollut kohta vuoden kuivilla että se siitä

tähän skaalaan kuuluu jo narkkari, murhaaja, patologinen valehtelija, pettäjiä, pilleristi, varas ja vaikka mitä :kieh:
Eihän tuossa mitään jos jo noin kauan kuivilla. <Jotkut eivät koskaan vaan kuolevat.

Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Huonoa karmaa. Hyvitä tekosi!
mites mä lähden hyvittään :/
Tekemällä hyviä tekoja.
mitään muuta teekkään :saint:
Niinhän sä luulet. Ehkä teet niitä vain saavuttaaksesi hyvän elämän, etkä niiden tekojen itsensä takia.

Yhteistyössä