Se on sitten tapahtunu mitä pelkäsinkin :( *turhisläskivarotus!*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Mie oon kesän aikana lihonu sen verran että farkut ja muut pitkät housut on alkanu puristaa ihan kunnolla :o :(
Viime keväänä alotin yhen lääkkeen, josta huomasin että nosti vähän painoa/turvotti mut senkin jälkeen on tullu vielä muutama lisää :/

Pitää varmaan ainakin lisätä veden juontia ja vähentää syömistä..sitä kun teen ihan liikaa :ashamed: Tai kattoa ainakin vähän tarkemmin mitä suuhuni laitan.

Tai joudun uusimaan housuvarastoni... :kieh:

Ärsyttää ja hävettää.

Sama juttu, mulla alkaa "arki" parin viikon päästä ja mun on pakko saada vähintään 3kg pois. Tänään pistin yhdet farkut jalkaan ja vyötärölle jäi hirveät jenkkakahvat, paita näytti niin törkeältä. Pitääkin olla itsekuriton...

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Mie oon kesän aikana lihonu sen verran että farkut ja muut pitkät housut on alkanu puristaa ihan kunnolla :o :(
Viime keväänä alotin yhen lääkkeen, josta huomasin että nosti vähän painoa/turvotti mut senkin jälkeen on tullu vielä muutama lisää :/

Pitää varmaan ainakin lisätä veden juontia ja vähentää syömistä..sitä kun teen ihan liikaa :ashamed: Tai kattoa ainakin vähän tarkemmin mitä suuhuni laitan.

Tai joudun uusimaan housuvarastoni... :kieh:

Ärsyttää ja hävettää.

Jätät vaan herkut pois ja syöt säännöllisesti kunnon ruokaa ja hupsista heijaa kilot karisee kuin itsestään :). Ei mitään typeriä laihkareita tai stressiä. Perusjutut kuntoon, niin asia korjaantuu!

Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
Jätät vaan herkut pois ja syöt säännöllisesti kunnon ruokaa ja hupsista heijaa kilot karisee kuin itsestään :). Ei mitään typeriä laihkareita tai stressiä. Perusjutut kuntoon, niin asia korjaantuu!

Täähän se varmaan olis se juttu..se vaan on kamalaa, kun tekee niin usein mieli kaikkea hyvää. Koitan kyl taistella vastaan..ja kun on totuttanu ittensä että telkkaa kattoessakin syödään, niin pitäis aina olla jotain mässytettävää.
Mie tosin oon nyt koittanu että otan vaikka virkkuutyön siihen käsiin että ois jotain tekemistä niilläki :D

Yhteistyössä