se on sitten seksitön loppuelämä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja non-woman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

non-woman

Vieras
Olin lääkärissä eilen kun ollut pieniä ongelmia virtsan pidätyskyvyssä...joo.
Lievä kohdunlaskeuma ja emättimen etuseinän laskeuma, joille ei tehdä mitään, ei leikkausta ainakan
Lantionpohjanlihasten jumppaa vaan koko loppuelämä ja sekään ei kuulemma oikeastaan auta kuin ehkä vähän pidätyskykyyn. :(
Nyt ei ole miestä eikä seksielämää, mutta enhän mä ikinä kehtakaan mennä sänkyyn, kyllähän miehen on pakko huomata että tavara on viallinen.

Olen ennenkin aina saanut hävetä tavaraani, kun mulla ei todellakaan ole mitään sileää siistiä pyöreää reikää siellä, vaan siinä on jotain ihmeen röpelöistä kudosta joka hieman pullistelee siinä reunoilla, ja vasta sen keskellä on aukko...:(

Ja nyt vielä tämäkin...koko loppuelämän selibaatti odottaa. :(

Mullakin on ollut synnytyksen jälkeen vähän ongelmia ja olen menossa fysioterapiaan.. Mulla ei noita laskeumia kyllä ollut ainakaan jälkitarkastuksessa.. Ei ole kuitenkaan estänyt peittojen heilutusta vaikka hirmuiset paineet olikin.. Että elä vielä heitä kirvestä kaivoon! Käy vaikka kysäisemässä toisenkin lääkärin mielipide.

Pah, ota mies baarista , sellaienn sopivasti känninen, niin ei se vallan mitään huomaa :D

(eik kyl varmaan sellainen tervepäinen selväkään välitä moisista.. eihän se sun reikäs sentäs ummessa ole, joten jos se vaiks aaattelee sen olevan tiukka ???)

Olispa päivä miehenä ja pari naista niin tietäisi miltä niist oikeesti tuntuu minkälinlainen toosa.

Suosittelen kanssa yksityistä jos todella haluat että asialle tehdään jotain.
Vaikka voi hyvinkin olla että sitä toista osapuolta ei se sun "viallinen" tavara haittaiskaan. :o

Mulla on emättimen takaseinän laskeuma. Ihan itse olen huomannu, eikä mun mies siitä mitään tietäis, jos en olis hälle asiasta maininnut. Ei se laskeuma mitenkään sille miehelle näy, jos olis niin paha niin leikattais.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pah, ota mies baarista , sellaienn sopivasti känninen, niin ei se vallan mitään huomaa :D

(eik kyl varmaan sellainen tervepäinen selväkään välitä moisista.. eihän se sun reikäs sentäs ummessa ole, joten jos se vaiks aaattelee sen olevan tiukka ???)

Olispa päivä miehenä ja pari naista niin tietäisi miltä niist oikeesti tuntuu minkälinlainen toosa.

Anteeksi, mutta tämä kommentti on kyllä tosi mauton..... Jos on laskeuma, niin seksiä voi harrastaa vain kännikalan kanssa???

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Hakeudu yksityiselle niin saat hoitoa.

niin varmaan täytyy...
tosin kun nyt lueskelin kaikkea asiaan liittyvää, niin kävi ilmi ettei lieviä laskeumia leikata kovin herkästi...ja niinikään luin ettei se estä yhdyntää...
mutta jokatapauksessa tosi masentunut oon

Alkuperäinen kirjoittaja noo:

Anteeksi, mutta tämä kommentti on kyllä tosi mauton..... Jos on laskeuma, niin seksiä voi harrastaa vain kännikalan kanssa???

Jätitkö lukematta tuon tummennetun osan??

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:

En jätttäny, luin kyllä koko tekstin. Musta vaan tuommoinen kommentointi on tosi mautonta, olkoon se jonkun mielestä hauskaa, mutta sille jolla se laskeuma on, asia voi olla tosi kipeä ja tuollaiset kommentit ei yhtään auta asiaa!!! Mitä fiksua tuossa tummennetussa oli, sekö ettei reikä sentään ummessa ole???

Mulla on emättimen takaseinän laskeuma. Ihan itse olen huomannu, eikä mun mies siitä mitään tietäis, jos en olis hälle asiasta maininnut. Ei se laskeuma mitenkään sille miehelle näy, jos olis niin paha niin leikattais.

joo ei minullakaan se laskeuma näy ulospäin, mutta pelkään että mies tuntisi sen

Alkuperäinen kirjoittaja non-woman:

joo ei minullakaan se laskeuma näy ulospäin, mutta pelkään että mies tuntisi sen

Ei ainakaan mun miehen mukaan tunnu yhtään. Itselle kyllä tehnyt sen, että takaa päin rakastelu ei tunnu hyvältä, se jotenkin painaa. Inhottava vaiva...

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:

En jätttäny, luin kyllä koko tekstin. Musta vaan tuommoinen kommentointi on tosi mautonta, olkoon se jonkun mielestä hauskaa, mutta sille jolla se laskeuma on, asia voi olla tosi kipeä ja tuollaiset kommentit ei yhtään auta asiaa!!! Mitä fiksua tuossa tummennetussa oli, sekö ettei reikä sentään ummessa ole???

Ilmiselvästi (ainaki mun mielestä ) toi oli vitsi. Mauton mutta vitsi kuitenkin. Tossa tummennetussa osassa se selviää, ettei kirjoittaja ollut tosissaan. Tunnuit vaan ottavas sen niin tosissaan, ajattelin huomauttaa että tuskinpa oli tarkotettu pahalla.

Alkuperäinen kirjoittaja huoli pois:
No mitä se lääkäri sanoi seksistä? Pitikö muka laskeumaa jotenkin esteenä?

juu ei sanonut että se haittaisi...
mutta sittenkin :(...en kyllä kestäisi mitään kommenttia että onpas sulla nyt lössähtänyt värkki

lapsia mulla on, ja esikoisen synnytys repi koko värkin...myöhemmin jouduin väkivallan kohteeksi, ei mikään puskaraiskaaja vaan exä, ja tämä vähän veisteli uuteen uskoon...
ja nyt todettiin tämä, kuulemma johtuu just siitä että on vaurioitunut aiemmin, on kudokset ja lihakset venyneet (löystyneet)

toivottavasti exä on saanu tuomion. olet nainen vaikka sulla ois mikä laskeuma, nauti siitä :) mene yksityiselle jos sieltä saisit apua, et ole yksin tämän vaivan kans, halauksia

Yksityiselle mars! Saat elämäsi takaisin.
Ja kyllä, minut on kursittu kasaan yksityisellä kun julkisella puolella vaan sanoivat, ettei millekään vaivalle voi tehdä mitään. Kummasti yksityisellä hoitivat virtsaongelmat ja muut.

Yhteistyössä