Se on nyt sitten kevät kun on ensimmäinen päivä maaliskuuta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Maaliskuu ja huhtikuu ovat kevättä. Sitten toukokuussa on kesä ja sen jälkeen ensimmäinen päivä kesäkuuta alkaa syksy jota jatkuu joulukuun ensimmäiseen päivään asti milloin alkaa talvi joka loppuu 1.3.

Kävelin eilen 14 km. Jo alkumatkalla mietin tuleeko tästä mitään. Tie oli erittäin vaikeakulkuinen sohjon ja röpelöisen jään takia. Hyvin matka kuitenkin sujui. Kotioven edessä oli liukas hiekoittamaton jää. Olin kastua onnellisesti sujuneen reissun jälkeen.
Olin muutaman päivän ulkomailla ja siellä ei ollut jäätä ja lunta.
Toivottavasti tämän viikon jälkeen lumet ja jäät saavat kyytiä.

Kävelin eilen 14 km. Jo alkumatkalla mietin tuleeko tästä mitään. Tie oli erittäin vaikeakulkuinen sohjon ja röpelöisen jään takia. Hyvin matka kuitenkin sujui. Kotioven edessä oli liukas hiekoittamaton jää. Olin kaatua onnellisesti sujuneen reissun jälkeen.
Olin muutaman päivän ulkomailla ja siellä ei ollut jäätä ja lunta.
Toivottavasti tämän viikon jälkeen lumet ja jäät saavat kyytiä.
Korjaus: kaatua
Tiet olivat paikoittain sulaneet. Näin huonosti hoidettuja teitä en muista nähneeni vuosikausiin. Seuraavalle reissulle otan sauvat mukaani.

kevät toi kevät toi maalarin, kevät toi kevät toi muurarin, kevät oi rakenuksille hanslankarin ja rannoille hampparin. ja sen ihanan talitintin laulamaan tuonne puun oksalle titityy titityy. aurinko paistaa suomessakin ainakin vielä

Yhteistyössä