Se on niin leuhka, se Maria Lund!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
Mietin tässä, että miksi sen moni kokee leuhkaksi. Mitä mä oon kuullut, ei se ole koskaan sanonut mitään leuhkaa, eikä ole käyttäytynyt leuhkasti.

Juteltiin siitä töissäkin ja moni sielläkin sanoi leuhkaksi. Esitin ajatuksen, että kun joku on niin kaunis, niin muut luulevat leuhkaksi, koska tajuavat jäävänsä jotenkin huonommaksi. Tulkitsevat siis tätä ihmistä ihan omista lähtökohdistaan, siitä omasta kuvajaisestaan päin.

Sain vastaukseksi, että niin se just on, kauniit on usein tosi leuhkoja. :headwall:

Miten jotain ihmistä voi sanoa leuhkaksi, jos ei edes tunne? :o

no mie oon maria lundin nähäny ihan face to face, eikä se kyllä mitenkään leuhkalta vaikuttannu. tosi sulonen nuori nainen, sympaattinenkin ja iloinen :D

Varmaan kateutta. Mutta eikös sekin ole aikoinaan tunkenu ties mihin bikinikuviin yms.? Jotkut ihmiset voi niiden juttujen takia mieltää hänet hieman "tyhjänpäiväiseksi". Mene ja tiedä... :|

on älyttömän kaunis (mun mielestä ) ja olemukseltaan sellainen ylväs, siis kantaa itsensä upeasti, eikä kulje mitenkään "anteeksi, että oon olemassa" -tyylillä. Eipä siihen varmaan tuon kummempia tarvita muiden silmissä.

Mie tykkään kanssa kovasti kyseisestä henkilöstä! =)

Saman oon minäkin huomannut oikeassa elämässä, että jos on hieman ujo tai hiljainen ja nätti/kaunis, niin saa todella helposti leuhkan ja ylimielisen leiman.
Maria vaikuttaa helposti lähestyttävältä ja on niin kaunis ja monilahjakas, positiivisen ja ihanan oloinen nainen, että helposti herättää kateutta. Siksi haukutaan leuhkaksi.

Yhteistyössä