Se on näköjään niin, että kun on pakko, niin sitä jaksaa mitä vaan :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Arvatkaapa mitä... nyt se pesukone on sit siirtynyt tuonne "omalle paikalleen"... tämän 26kk:n odotuksen jälkeen... ja millä voimilla ;) B)
Mie olin toisena siirtämässä, mies oli kaverina... tai toisinpäin.
Mutta nyt tänäaamuna miehelle iski fiilis, että nyt se pesukone ottaa ja lähtee. Sit tuli mua kiskomaan ylös, että no... kanto-avuksi, hopi-hopi!
Mie olin ensin, että jukupliut, mie en saa tuota n. 80kg:n rakkinetta minneen liikkumaan, mutta niin se vaan tuli keittiöstä ruokahuoneen, olohuoneen, aulan ja eteisen läpi tuonne pannu/kodinhoitohuoneeseen kannettua =)

mäkin kerran siirsin ison keittiönpöydän (siis aika massiivinen kuuden hengen pöytä) kämpän läpi toiseen huoneeseen, mies istui tietokoneella jonka ohi myös raahauduin, myöhemmin mies ihmetteli miten se pöytä on päätynyt talon toiseen päähän!

Sä oot vahva mimmi!
Mulle on usein käyny niin, et oon odottanu miestä tekemään jonku raskaan asian, ja sit kun kyllästyn odottamaan, teen itse. Viimeks kiskoin hellan irti, ja kaikki muutkin huonekalut on saanu kyytiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Sä oot vahva mimmi!
Mulle on usein käyny niin, et oon odottanu miestä tekemään jonku raskaan asian, ja sit kun kyllästyn odottamaan, teen itse. Viimeks kiskoin hellan irti, ja kaikki muutkin huonekalut on saanu kyytiä.

Ja minä oon vihdoin tajunnut, että jos oikeasti haluan, että jotain tapahtuu, esim. huonekalujen järjetys vaihtuu, niin teen sen ITSE!

Yhteistyössä