Se!

Mua, toisaalta, hieman ihmetyttää, että miten menetit sekä talon että rahaa ja materiaa kun kuitenkin edelliset pari kuukautta kauppasi tsänkyjä, sohvaa, sohvapöytiä, koirankuppeja, mattoja, lamppuja ja vaikka mitä useammassakin kirpputoripaikassa facebookissa.

Lapsen puolesta, toki, olen pahoillani mutta kenen tavarat möit ja kenelle ne rahat menivät ellei sulle?
 
vierailija
Hui kauheaa, toivottavasti asiat järjestyy, ja erityisesti että nuori ihminen (tytär) kuntoutuisi vammoistaan.

Suomessa kyllä selviää vaikka välillä taloudellisesti huonosti menisikin. Tässä on nyt vaan tultu korkealta pohjamutiin - jos miettii sitä aiemoaa päivittäistä tuhlailevaa elämäntapaa miehen rahoilla. Ehkä siperia nyt opettaa toisenlaista tsloudenpitoa.
 
vierailija
Tarinaa on pitkä ja ikävä! 1 kesäkuuta mun 14 vuotia tytär hyppäsi junan alle olen ollut tästä lähtien erittäin masentunut! Menetin firman ja talon ihan kaiken! Kaks päivä ilman ruokaa! Tappelin Kelan kanssa pitkään, jo yli kuukaus työvoimatoimiston kanssa! Sossuun vast 14 päivä aika melko pari viikkoa! Miten tässä pärjään! Asunnon saan vast kun maksan yhden kuukauden erän! Kylmä ja huono olo! Itkettää. Mieli tekee päättää vaan päiväni! Lainan en saa mistään kun luottotiedot meni yrityksen kanssa (toiminimi). Mistä pyydän apua vaikka lainaa asuntoa varten ja ruokaan että just ja just pärjään 14 pv asti jos silloinkaan apua saan!? Maksan vaikka tuplat takaisin! Kun pyrin nousta jaloille tavalla tai toisella!
Tunnetko syyllisyyttä siitä mitä lapselliesi tapahtui? Hänen on täytynyt olla todella vaikeasti ahdistunut, masentunut ja toivoton päätyessään tuollaiseen tekoon 😢
 

Yhteistyössä