se olvin kultalonkero ei kyllä mee päähän eikä perseeseen!

sii miten voi olla mahdollista että ku juon vaikka 3 puolen litran siideriä niin alkaa jo humala tuntumaan mutta kun juon kulta lonkeroa litratolkulla nii ei tunnu missää :eek: ukkoki sano että ei se kyllä päähän mene...

sitte kokeeksi osti liidelistä niitä saksalaisia kulta lonkkuja niin kyllä ne alko päässä tuntumaa jo muutaman jälkeen :eek:

laitoin tänään olville palautetta, saas nähä mitä ne vastaa :kieh:

Sahti tosin on saanut salakavalan maineen siksi, ettei siinä juuri maistu alkoholi. Sitä voi kitata litran pöydän ääressä ja tuumia, että eihän tuo vaikuta ollenkaan. Sitten vasta kun yrittää nousta ylös, huomaa vaikutuksen :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sahti tosin on saanut salakavalan maineen siksi, ettei siinä juuri maistu alkoholi. Sitä voi kitata litran pöydän ääressä ja tuumia, että eihän tuo vaikuta ollenkaan. Sitten vasta kun yrittää nousta ylös, huomaa vaikutuksen :)
ei sahdista päihdy ku sitä sontaa ei voi edes maistaa :x

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Michael Jackson (vainajista se olueen menevämpi ) kehui sahtia, primitiivistä olutta. Minusta se on kuin nestemäistä ohraleipää. Nam!
:x

En tykkää siitäkään litkusta.

minä
Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Eikö se Olvin kultalonkero ja Lidlin lonkero ole ihan samaa kamaa. Ainakin samasta tehtaasta taitaa tulla. Ei se oo Lidlissäkään saksalaista.
no joo siis tuo lidlin lonkku oli tuota karlenssia ja kyllä se alko tuntumaan....
Itse juon tässä Karlenssin Dry Applea, ja se on kyllä ihan samanmakuista Olivin Fizz Dryn kanssa. Ja lukee, että valmistettu suomessa. Itse olen juonut yhden tölkin Lidlin Karlens Goldia ja maistui minusta ihan olvin vastaavalle.

Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:
Eikö se Olvin kultalonkero ja Lidlin lonkero ole ihan samaa kamaa. Ainakin samasta tehtaasta taitaa tulla. Ei se oo Lidlissäkään saksalaista.
no joo siis tuo lidlin lonkku oli tuota karlenssia ja kyllä se alko tuntumaan....
Itse juon tässä Karlenssin Dry Applea, ja se on kyllä ihan samanmakuista Olivin Fizz Dryn kanssa. Ja lukee, että valmistettu suomessa. Itse olen juonut yhden tölkin Lidlin Karlens Goldia ja maistui minusta ihan olvin vastaavalle.
no maistuuhan se samalle (energia juomalla) mutta olvi nyt vaan ei päähän mene ja tää liidelin tavara menee....

Lady Gaga.
ootteko ottanu huomioon sen että jos juotte tyhjään mahaan ni se vaikuttaa helpommi ja nopeemmi. ja monia muitaki vaikuttavia tekijöitä voi olla, esim kuinka nopeesti juo yms. ja kyllä se varmasti nousee päähän ku tarpeeksi juo. ei ehkä yks tölkki tunnu viel missään mut sit ku yli kymmene juo ni varmasti tuntuu jossai. samalla tavalla siinä on alkoholia ku muissaki alkoholijuomissa.

Yhteistyössä