Se olisi huomenna niin kuin meidän poitsun viimeinen neuvola. Hui!

Meillä on parin viikon päästä (olisi aiemminkin ollut, mutta eka yritys kaatui pojan kuumeeseen, toka siihen että olin itse sairaalassa, ja nyt on harjoittelujakso josta en aio olla poissa = mennään sitten 1,5 kk myöhässä).

Ja muakin kiinnostaa mitä siellä tehdään :). Enkä googlaa :D

Rokotusta meidän sälli ei saa nyt, koulussa vasta. Sai nääs sen 1,5 v piikin vasta viime kesänä 5,5 v iässä.

Täällä ei ole 6v-tarkastusta, vain pelkkä kouluuntulotarkastus keväällä. Meidän muksu syntynyt loppuvuodesta joten ei se ole kuin puolisen vuotta myöhemmin, mutta jotkut jotka on syntyneet alkuvuodesta niin voi mennä reilu 2 vuotta väliä tarkastuksilla.

[QUOTE="vieras";25612611]No täällä katsottiin pituus, paino, näkö, kuulo. Saksilla leikkausta, muotojen piirtämistä, palikoiden kasausta, kuullun ymmärtämistä.[/QUOTE]

OK. Onko huoltajalle taas "omia hommia", ts. lapsi jonkin aikaa kahden th:n kanssa?

meillä oli kuulo, näkö, pituus, paino, saksilla leikkaus, muotojen piirtäminen, tunnistaako kirjaimia, piti toistaa kolme sanaa mitä th sanoi, verenpaine mitattiin ja rokotus annettiin.

Mää en muista :ashamed: (Onhan siitä tosin JO kohta 2 vuotta aikaa :saint:)

Mä muuten yritin sitten varata tytölle myös 7v- neuvolaa, mut terkkari ystävällisesti ohjas mua jo eteenpäin koulutarkastukseen :D

Yhteistyössä