se olis vaan pakko uskoa, että tuota kaupan maitoa en pysty juomaan, sillä on samat seuraamukset kuin viinalla

isoäiti mölykylästä

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
26 699
2
36
eli jos juon lasillisen kaupasta ostettua maitoa, tai sitten vedän kännit, niin olo on seuraavana aamuna samanlainen olimpa juonut kumpaa hyvänsä. on paha olo, ja kura lentää. ei taaskaan tarvinnut kuin eilen juhlissa ruuan kanssa yksi lasi kaupan maitoa, ja ensin aamulla luulin, että on tulossa oksennustauti. mutta ei ollut. hoksasin sen kyllä heti ensimmäisen vessan reissun jälkeen, että kyllä on taas ollut maito asialla. ja viinalla on täsmälleen sama vaikutus seuraavana aamuna

[QUOTE="vieras";22921376]Oletko kokeillut maitojuomamaitoa? Meillä ei voi mies käyttää normaalia maitoa ja laktoosittomasta ei tykkää. Mut tuo maitojuomamaito sopii.[/QUOTE]no se kyllä kävisi, koska sitäkään ei ole tietääkseni homogenoitu, josta tää mun vaiva johtuu. mutta minusta se maitojuoma maistuu sen verran omistuiselle, että mieluummin sitten vettä. mä vaan olen niin tyhmä, että mun mielestä ruoka ei maistu ruualle, jos sen kanssa ei saa maitoa

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;22921386:
no se kyllä kävisi, koska sitäkään ei ole tietääkseni homogenoitu, josta tää mun vaiva johtuu. mutta minusta se maitojuoma maistuu sen verran omistuiselle, että mieluummin sitten vettä. mä vaan olen niin tyhmä, että mun mielestä ruoka ei maistu ruualle, jos sen kanssa ei saa maitoa

Miksi et sitten käytä luomumaitoa? Kaupan maitoa sekin on, mutta homogenoimatonta.

Yhteistyössä