muita yökköjä paikalla?
Timangi- 24.12.2011 #2 Mä vapailen keskiviikkoon asti ja loppuvuosi siitä lähin onkin, harvinaista kyllä, aamuvuoroja 10-19
"lilli" 24.12.2011 #4 Yötyö juu.. Yks takana ja vielä kaks edessä päin. Ja väsyttää niin pirusti ku ei saanut päivällä nukuttua kunnolla kun pukin odottajat oli niin touhuissaan koko päivä.
Yötyö juu.. Yks takana ja vielä kaks edessä päin. Ja väsyttää niin pirusti ku ei saanut päivällä nukuttua kunnolla kun pukin odottajat oli niin touhuissaan koko päivä.
Black Diva´s 25.12.2011 #5 Mul yks takana ja yks edessä. Meillä ei pukki enää piipahtele, joten rauhassa sain aamusta nukkua. Koita sä jaksaa uskon et on rankka yö edessä
Mul yks takana ja yks edessä. Meillä ei pukki enää piipahtele, joten rauhassa sain aamusta nukkua. Koita sä jaksaa uskon et on rankka yö edessä
"lilli" 25.12.2011 #6 Kiitos. Eikähän tämä tästä, onneksi on juttukavereita täällä että ei ihan yksin tarvi olla. Jaksamisia myös sinne.
Kiitos. Eikähän tämä tästä, onneksi on juttukavereita täällä että ei ihan yksin tarvi olla. Jaksamisia myös sinne.
Black Diva´s 25.12.2011 #7 Mä kökin täällä yksikseni ja koitan keksiä tekemistä ku niin moni on joululomailemassa täältä, mut eiköhän se aamu taas kuitenki koita ajallaan
Mä kökin täällä yksikseni ja koitan keksiä tekemistä ku niin moni on joululomailemassa täältä, mut eiköhän se aamu taas kuitenki koita ajallaan