se olikin liian hyvää ollakseen totta..työpaikasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A shadieeyah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

A shadieeyah

Vieras
:/ oli mollin sivuilla ilmoitus työpaikast moderaattorina..

Aattelimpa huvikseen kokeilla että jos sais töitä.. :/ :x :ashamed:
No ilmotus tuli et oisvat kiinnostuneita ottamaan..
puistatus ja palkkakin oli liian hyvän kuulonen ollakseen totta..

pirun s.eksi chattiin ..se mitään valvojan työtä ollu ku vastaamaan niille pervoille limasille äijän kutaleille :x :x :x ja lopussa vielä ehdotus että mahdollisuus viihdelinjalle.. no way nevö evö..

et jos jotakuta kiinnostaa niin ilmeisemmin aika helpolla pääsee..

Alkuperäinen kirjoittaja Mulju:
Noh kerros ny paljo oisivat maksaneet. Meinasin kerran soittaa yhteen ilmotukseen missä haettiin naisia chat- linjoille mut en sit kehdannu..raha olis kyl tarpeen :whistle:

jos mä nyt oikeen ymmärsin niin kai semmoset 15senttiä per viesti..et mitä enempi asiakas tekstailee niin sitä parempi palkka.
Eli mitä pahempi suustaan sitä parempi palkka.

mä voin sulle yksärillä laittaa firman tiedot jos kiinnostaa.. tai löytyyhän se mol.fi ja hakusanaksi chattiin ..

oikeesti ku kerranki riemuissaan et jes hei toi ois mun duuni ja pääsisin..niin ei..

http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=7087367&index=0&anchor=7087367
(ja kamu jolta sain ton vinkin niin silloin oli ilmoituksessa kyse vielä moderoinnista mut ei enää näköjään)

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
(ja kamu jolta sain ton vinkin niin silloin oli ilmoituksessa kyse vielä moderoinnista mut ei enää näköjään)

Mutta, siis työtä tehdään koneella, eikä puhelimessa?

Alkuperäinen kirjoittaja mutta:

Mutta, siis työtä tehdään koneella, eikä puhelimessa?

koneella joo mutta toi ilmotus ei oo se juttu vaan se meili jonka ne vastas mulle..siitä tuli se :x reaktio..
ja ne oli muuten oikeet ne sivutkin mitkä löysin..eli kun keltaseen pörssiin hakee ton firman nimen(löyty äsken kun hain tarkempaa tietoa) niin ymmärtää firman luonteen..

Alkuperäinen kirjoittaja työtön kuopiossa:
Mimmoista palkkaa ne tuossa tarjoaa?

tiivistettynä:
Palkkaus on hyvä, varsinkin kun vertaa samoilla alalla olevilla firmoilla, jotka yleensä maksavat 10-12senttiä/ viestiltä maksimissaan!

- Peruspalkka on 15 senttiä/ Krjoitettu Viesti
- yli 3000 viestiä kuussa = 20 senttiä /kirjoitettu viesti ( Noin 100 viestiä päivässä )
- Yli 6000 viestiä kuussa = 25 senttiä/Kirjoitettu viesti ( Noin 200 viestiä päivässä )
- Yli 9000 viestiä kuussa = 30 senttiä/( Noin 300 viestiä päivässä )
- Yli 12000 viestiä kuussa = 35 senttiä / viesti. ( noin 400 viestiä päivässä )
- Yövuoro aluksi 00.00-03.00 josta maksetaan provikan lisäksi 5/tunti. Tuntipalkka edellyttää sen että saat tunnin aikana ainakin 40 viestiä/ Eli ainakin 40 viestiä tunti! Eli koko yövuoro 00.03 täytyy tehdä loppuun asti.

öisinhän sitä hommaa pitäis tehdä että sais ton minimin täyteen, päiväseltään kun ei oikein vois ipanoitten takia moista "harrastaa".... saattaispa olla rankkaa tuokin... yöt kirjotat kiimasia juttuja chattiin ja päivät pitäis olla skarppina lasten kaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Lust:
öisinhän sitä hommaa pitäis tehdä että sais ton minimin täyteen, päiväseltään kun ei oikein vois ipanoitten takia moista "harrastaa".... saattaispa olla rankkaa tuokin... yöt kirjotat kiimasia juttuja chattiin ja päivät pitäis olla skarppina lasten kaa...

yv hyppää..

Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Ei anna mun lainailla tekstejä pirskatti :kieh:

Mä luonteeltaniki nii rivo et miehetki joskus punastuu.. tota vois kyllä oikeesti harkita :D

joo anti mennä :D
haluuks saada yv:llä niiden nettisivun..
materiaalin luonteen vuoksi sitä ei voi linkittää tähän?

Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Ei anna mun lainailla tekstejä pirskatti :kieh:

Mä luonteeltaniki nii rivo et miehetki joskus punastuu.. tota vois kyllä oikeesti harkita :D

joo anti mennä :D
haluuks saada yv:llä niiden nettisivun..
materiaalin luonteen vuoksi sitä ei voi linkittää tähän?

Kiitos :D

Yhteistyössä