se oli viimonen kerta ku kävin uimahallissa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MIRKAMÖRKÖ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MIRKAMÖRKÖ

Aktiivinen jäsen
17.09.2010
1 470
1
36
43
olin siellä toissa päivänä,ja mulla ei oo iho vielkään parantunut.posket ns.paloi kloorista. tuntuu palovammalta,mut joo tiiän et ei se ihan niin ole.rasvaan naamaa 5-7kertaa nyt päivässä ja kirvelee ihan pirusti,ja on tosi kuiva ja punakka naama...huoh.
pää asia tietty et lapset viihty...mut nyt täst lähtien joku muu saa mennä heidän kanssa uimaan,mulla ei enään iho kestä...

[QUOTE="juu";22528425]Atoopikkona tuttu tunne. Kokeile ensi kerralla, että rasvaat ihosi kunnolla ENNEN uimahalliin menoa =) Suojaa sitten kloorilta.[/QUOTE]

atoopikko minäkin,mulla ei oo ikinä iskeny näin pahana.öisinkin paha nukkuu ku polttelee ja kirvelee naamaa.mä rasvaan itteni aina ennen uimahallia....

[QUOTE="okei";22528460]Niin, mutta kyllähän sitä voi reissatessa uimaan mennä, kun Mirkamörkö sanoi, ettei ikinä enää.
Ja on kyllä todella kurja tuo "ihoreaktio". En itsekään ui missään kloorimömmössä enää.[/QUOTE]

juu,ja kylhän minä uin...ku kesä tulee ja pääsee hyppään järveen :) ikin enää en astu kloorihalliin,ja en hirveesti reissaa.mut jos joskus tulevaisuudessa reissuun vaik pääsis ja lähtis kloorittomaan halliin...

Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;22528488:
juu,ja kylhän minä uin...ku kesä tulee ja pääsee hyppään järveen :) ikin enää en astu kloorihalliin,ja en hirveesti reissaa.mut jos joskus tulevaisuudessa reissuun vaik pääsis ja lähtis kloorittomaan halliin...

Niin, mene ihmeessä:). Mulla ei ole mitään allergioita eikä ihottumia, ja silti kloorihallissa uinnin jälkeen iho punottaa, kutisee ja haisee kloorille vaikka kuinka olis käynyt saunassa ja saippuoinut. Niin, ja silmät on kun särjellä. Kyllä niitä otsoonihalleja on onneksi jo alettu suosimaan ja lisäämään.

[QUOTE="okei";22528542]Niin, mene ihmeessä:). Mulla ei ole mitään allergioita eikä ihottumia, ja silti kloorihallissa uinnin jälkeen iho punottaa, kutisee ja haisee kloorille vaikka kuinka olis käynyt saunassa ja saippuoinut. Niin, ja silmät on kun särjellä. Kyllä niitä otsoonihalleja on onneksi jo alettu suosimaan ja lisäämään.[/QUOTE]

onko virallinen nimi otsoonihalli?jospa rupeen kuuklaamaan missäs päin suome semmosii löytyy :) kiitti!

Yhteistyössä