Se oli ensimmäinen ja viimenen jänes jonka mun mies ampui

Jaa ihan tutkintapyyntökö tästä piti tehdä ja minkä vuoksi? Netissä voi sanoa yhtä sun toista, mun mies oli jo pari viikkoa sitten metsässä kävelemässä, en vain halunnut sanoa että vanhoja juttuja täällä kerron joten siksi muutin aikaa. Noh, jos haluatte poliisien aikaa hukata, yhtä tyhjän kanssa tällainen ilmoitus. Meille ei tästä tule seurauksia.

Ei tämä nyt niin valtava asia ole, mutta törkeätä ensin tunnustaa ja sitten valehdella ettei rikosta ole tapahtunutkaan. Jos joudutte poliisikuulusteluun, niin rikoksentekijällä on oikeus valehdella, mutta todistajilla, kuten sinulla on totuudessapysymisvelvollisuus.

[QUOTE="vieras";23330538]Minä luen tuon aloituksen jatkuvasti niin että "jäsen, jonka mies ampui". Heti tulee joku moottoripyöräkerho mieleen.[/QUOTE]

Onhan se raaka jätkä, että varmaan liittyy pian moottoripyöräjengiinkin.

[QUOTE="vieras";23331978]Niin, eikös jänis tehe poikaset hankhen ja sänkhen?:D Niin meilä isä opetti.:) Meän pihala on monesti kesälä pikkujänöjä. Yks kesä isä alko viikatheela niittämhään tienlaitoja ja nosteli niitä jänösiä tieltä pois etteivät jää viikatheesheen. Semmosia nyrkin kokosia pieniä.[/QUOTE]

läppinä ku olin heinäpellolla oli niitä pikkujäniksen raatoja niittokoneen jäljiltä aika paljon :(