Se ois sitte... SIIVOUSPÄIVÄ!

Niin mullakin olis, kuten oli eilen ja edellispäivänä jne. :/ Tympii kun jatkuvasti saa hääriä imurin ja mopin varressa!!

Viikkosiivouksen (kunnollisen ) tein torstaina ja ikkunat saa odottaa ens viikkoon, en viitti!

Mulla olis pyykkipäivä...tai siis jokapäivähän se on, mutta tänään pitäs selvittää kaikki nuo hallilta/verstaalta/traktorista ja muualta ulkoa löytyneet vaatteet :headwall: Jote ei kun kaksi konetta rullaamaan, eka käy jo,mutta kun toinen on tuolla hallilla, en oo viellä saanu itseäni sinne asti :snotty:
Kyllä mä vähän ajattelin siivotakkin. Eli ilmoittaudun tähän kertomaan väliaikatietoja, kunhan saan teetuoppini tyhjäksi ja pääsen liikkeelle =)

meilläkii tuota pyykkivuoren purkua kun pyykkikone sano työehtosopimuksen irti joku aika sitten.. tiistaina kävi huoltomies.. ja meillä oli tilalla vanha kone sen välin mikä ei sitten lingonnu ees kunnolla pyykit kerkes ummehtua ennen kuivumista, vaikka lingottii ihan erikseen vielä..

Täällä imurointi suoritettu

Mulla olis siivousta huomenna jos poika suostuu jäämään mummulaan yöksi. Ois oikein pidemmän kaavan mukaan.. Ikkunoiden pesu, kukkien multien vaihto (vähän on jääny :ashamed: ), imuroinnit ja lattian pesut, pölyt, vessa... Kaikki samana päivänä ja ahistaa jo valmiiks :'( :D

Minä olen jo pari koneellista pyykkiä laittanut kuivumaan, tiskasin, siistin keittiön että pääsen sen taas sotkemaan, kaivoin imurin esiin valmiiksi, ruokaa pitää laittaa välissä ja sitten pyyhin pölyt.
Iltasella tulee vähän vieraita, joten jotakin pitäisi leipastakin,,

Nyt iski kauhea kevätsiivousinto :whistle: Mutta tänään ei kyllä mitenkään pysty tota siivousta hoitamaan.... isäntä on turnauksessa ja kuopus mahatautissa (ei oikein järkeä siinä siivouksessa, kun sitä oksennusta lentää vähän välillä...).
Mutta saisinkohan heivattu isännän muksujen kanssa ensi viikonlopuksi johonkin...... voisin siivota koko tän huushollin lattiasta kattoon =)

Tänään iltavuoro, joten päätin suosiolla siirtää siivoamisen huomiselle :ashamed: Tää kämppä on ku läävä ja mä oon vaan niin laiska.. Rakastan hyvää siivoa ja siistiä kotia, mutta mä en vaan koskaan saa mitään aikaseksi.. :(

Petivaatteet ulkona tuultumassa, kaksi koneellista ulkona kuivumassa, kolmas koneessa pyörimässä, imuroitu, luututtu, vessa pesty ja just syöty. Eihän tänään tartte tehdä muuta? Ikkunoista ei kunnolla näy läpi, mutta onneksi niihin paistaa nyt aurinko niin ei voi pestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Mulla taas auttaa hirveesti selkään jatkuva liike, jos jään paikalleen niin auta armias sitä tuskaa..

Siis mä kaivoin niitä työvaatteita epämukavasta kolosta sorvin alta, mihin joku oli tunkenu ne hallia siivotessa :headwall: Siitä selän puutuminen :D

Yhteistyössä