Se niistä yö unista

Lapsi on sitten oksentanut parketit , patterit ja oman sänkynsä.

Vaan minkäs pieni sille voi , kun se oksennus tulee.

Nyt nukkuu tuossa selän takana sohvalla....
Ja mie taidan ensiyön tässä vieressä valvoa pientä.

Pitäisiköhän keittää kahvia...
 
Lapsi ei edes herää kun oksentaa *huokaa* Äskenkin nostin ämpärin päälle oksentamaan.
Ja saman tien kun oli oksentanut, tipahti takaisin unille.

Joo, ei tässä mitään nukuta. Pitää vahtia tuon lapsen nukkumista :/

Kahvitkin on keitetty...
 
Mä olen "suloistuttanut" naapureita , laittamalla ripulipyykit pyörimään kl0 4.30.

Mutta oli aivan pakko saada lapselle puhtaita pikkareita. Pikkarit koneesta patterille kuivamaan... Ja jälleen oli uusia käytössä.

Ja nyt pyörii oksu-pyykit koneessa. Em tiedä montako koneellista noista tuleekaan??

Juu, oksentamisen lisäksi pukkasi myös ripuliakin lapsella :x
 
Millon tää loppuu?????

OK, äitinä jaksan hyvin siivota oksennukset yms. Mutta mua väsyttää aivan sairaasti , just nyt.

Vaikka aamulla sain nukuttua sen 3h pätksissä...... Onhan sekin jotain.
Alkaa olemaan hiukan zombi-olo :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Räjähtävä Ronttonen:
Lapsi ei edes herää kun oksentaa *huokaa* Äskenkin nostin ämpärin päälle oksentamaan.
Ja saman tien kun oli oksentanut, tipahti takaisin unille.

Joo, ei tässä mitään nukuta. Pitää vahtia tuon lapsen nukkumista :/

Kahvitkin on keitetty...
meinaatko että et herää kun lapsi rupeaa oksentamaan? Meinaan siis että eikö sen vieressä vois nukkua vaikka se onkin kipeä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Räjähtävä Ronttonen:
Lapsi ei edes herää kun oksentaa *huokaa* Äskenkin nostin ämpärin päälle oksentamaan.
Ja saman tien kun oli oksentanut, tipahti takaisin unille.

Joo, ei tässä mitään nukuta. Pitää vahtia tuon lapsen nukkumista :/

Kahvitkin on keitetty...
meinaatko että et herää kun lapsi rupeaa oksentamaan? Meinaan siis että eikö sen vieressä vois nukkua vaikka se onkin kipeä?
Juuri niin. Enpä olisi viimeyönäkään herännyt. Onneksi olin hereillä vielä kun alkoi oksentamaan. Enkä sen jälkeen nukkunut muuta kuin aamulla.

Muuten olisi yollä lapsi tukehtunut oksennukseensa *mun pahin painajanen* omaan sänkyynsä.
Kun ei siis itsekkään lapsi herännyt siihen , että oksensi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Räjähtävä Ronttonen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Räjähtävä Ronttonen:
Lapsi ei edes herää kun oksentaa *huokaa* Äskenkin nostin ämpärin päälle oksentamaan.
Ja saman tien kun oli oksentanut, tipahti takaisin unille.

Joo, ei tässä mitään nukuta. Pitää vahtia tuon lapsen nukkumista :/

Kahvitkin on keitetty...
meinaatko että et herää kun lapsi rupeaa oksentamaan? Meinaan siis että eikö sen vieressä vois nukkua vaikka se onkin kipeä?
Juuri niin. Enpä olisi viimeyönäkään herännyt. Onneksi olin hereillä vielä kun alkoi oksentamaan. Enkä sen jälkeen nukkunut muuta kuin aamulla.

Muuten olisi yollä lapsi tukehtunut oksennukseensa *mun pahin painajanen* omaan sänkyynsä.
Kun ei siis itsekkään lapsi herännyt siihen , että oksensi.
jaa, no ei sitä tiedä herääkö siihen... mä olen aina herännyt kyllä vaikka lapsi oksenti käytännössä äänettömästi, se nukkuminen on ollut sellaista että unessakin jotenkin tajunnut kuiteskin vahtia vaikka onkin nukkunut.

oksennus tulee sellaisella paineella että tuskin sun tarttee sitä pelätä että se lapsi tukehtuu kuiteskaan.
:)
 

Yhteistyössä