Se meni perseelleen, mitäs sitten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie"

Vieras
Hain lainaa, että saisin takuuvuokran maksettua. Pitäisi kuun vaihteessa muuttaa omaan asuntoon yhteisestä asunnostamme. Eipä myönnetty ja epäilen syyksi sitä, että mulla on vielä puolet lainasta nimissä. Mistä pirskatista nyt keksin takuuvuokrarahat?

Laina on kuitenkin siirtymässä miehelle, mutta en vaan tiedä miten kauan menee paperiasioissa. Eli velaton tulevaisuus ja vakituinen työpaikka, mutta silti en saanut parin tonnin lainaa. Kummastuttaa kovasti...

Huomenna pitäisi käydä kirjoittamassa vuokrasopimus, mutta miten uskallan kirjoittaa, kun ei ole tällähetkellä tietoa mistä rahat kokoon. Auttakaa naista mäessä ja kertokaa pikaisesti mistä rahat??!

Ei oo tutuilla kyllä ylimääräistä paria tonnia mulle lainata. Sosiaalitoimiston sivuilta kävin niitä tukia kattomassa, niin en oo mitään saamassa. Kun ihan hyvän tilin lisäksi, onhan mulla "omistuksessa" puolikas omakotitalo. Mut ei niin hyvä tili kuitenkaan et sillä maksettais kerralla kolmen kuukauden vuokra.

Mutta eikö sossulta visiin pysty lainaamaan. Saat lainaksi tuon takuuvuokran ja maksat sen pois kun saat rahaa. Ainakin mulle köyhänä opiskeliana joskus tarjottiin rahaa lainaksi kun ei muuten ollut oikeutta mihinkään avustuksiin. Tästä tosin on jo aikaa

Uskallanko mä sit luottaa siihen että varmasti saan sossusta lainaa? Ihan varmasti ois kyllä ollu pankkiinkin maksukyky kunnossa, kun en tarvihe autoa ja säästän jo pelkästään bensoissa noin 150-200€/kk.

[QUOTE="mie";22215170]Uskallanko mä sit luottaa siihen että varmasti saan sossusta lainaa? Ihan varmasti ois kyllä ollu pankkiinkin maksukyky kunnossa, kun en tarvihe autoa ja säästän jo pelkästään bensoissa noin 150-200€/kk.[/QUOTE]

Huomenna soitat ja varaat sinne ajan, otat laput ja liput matkaan ja selität tilanteen. Varsinki jos sulla on lapsia muuttamassa sinun kans niin uskois että saattaa apua herua.

Kiitos hyytikyppynen, pitää aamulla rimpauttaa, ennenkuin lähden töihin. Vuorotyön puolesta en ainakaan pariin viikkoon pääse siellä käymään, kun on kerran viikossa vastaanotto aamupäivällä kaks tuntia. Mut jospa ne osais puhelimessa jo antaa vinkkiä.. :)

Yhteistyössä