Se lastenmatto joka oli 4,90 Elloksessa :x

Alkuperäinen kirjoittaja vararikko kohta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
olitko ikeassa tänään??

Olin :ashamed: tänään mun äiti oli lasten kaa sielä niin mä pääsin ostoksille kun eilen en ostanut mitään kun en jaksanut olla jonossa,mutta oikeasti tänäänkin ostin todella vähän :/ en löytänyt mitään hyvää

mitä sä sieltä sitten etit? miksi sun on aina pakko jotain ostettavaa löytää? ja yleensä paljo,muuten vaan vähättelet että " en löytäny kuin pari pientä :( " ??

aivan. sä oot kyllä iha hullu ostelemaan kaikkee ja kohta yrität myydä ja sit kerrot lähes joka päivä mitä uutta taas ostit.. jos sä et töissä kuin iso palkka ukollas on
Siis miks mun pitäis myydä heti pois? :/

Alkuperäinen kirjoittaja .:
no mikset kerro? se on ihan julkinen tieto, kaikki voi katsoa veropörssistä.

etsi sitten itse jos noin kovin kiinnostaa.
Savannan perheen tulot ei meille kuulu(vaikka ne kuin ehkä oiskin julkisesti löydettävissä ). Jokaisella on oikeus yksityisyyteen(jos ei halua kertoa niin sitten ei kerro)

Mä ostin ellokselta sellasen sohvasängyn jossa oli mukana tietty patja ja petari. Se petari haisi aivan järkyttävästi tupakalle, vaikka oli muoveissa. Soitettiin sinne ja annettiin palutetta. Alennusta saatiin. Ihmettelivät kovasti että miten voi haista....

Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:
Mä ostin ellokselta sellasen sohvasängyn jossa oli mukana tietty patja ja petari. Se petari haisi aivan järkyttävästi tupakalle, vaikka oli muoveissa. Soitettiin sinne ja annettiin palutetta. Alennusta saatiin. Ihmettelivät kovasti että miten voi haista....

:o :o :o

Yhteistyössä