Se ilme kun Anneli Sari kuuntelee Anna Abreaun kommentteja...

• Viestiketjun aloittaja oletteko huomanneet
  • Ensimmäinen viesti
oletteko huomanneet
Siis jos voisi ajatuksia lukea:" v*ttu mä ton teinin arvostelua halua edes kuunnella". Olenko mä ainoa joka lukee sen muijan naamalta tän? Muille tuomareille hymyilee ja reagoi aivan eri tavoin. Mut niinpä mäkin tekisin jos joku teinianna alkaisi mua tuomaroimaan....

"joy"
Mä oon vähän ihmetelly Anna A:n saamia kommentteja tän ohjelman osalta. Eikö nuori nainen saa tehdä mitään muuta kuin olla ihan OOHHALIPUSIPUSI? Heti kun sanoo oman rehellisen mielipiteensä niin hän on tyly, töksäyttelevä ja töykeä. Ja teinianna... Se on sinne tuomariksi pistetty niin eivätkö kilpailijat ja katsojat osaa häntä tuomarina kohdella? Nuoret, naisetkin, osaavat muodostaa omia mielipiteitä ja tuollaisessa tilanteessa olisi outoa ruveta halipusilinjalle. Se on juontajien tehtävä, ei tuomareiden.

juuh ei
en ole huomannut ja minusta anna abreu on ihastuttava, viehättävä, kaunis, hyvä-ääninen, ja on fiksuja kommentteja antanut ja uskaltaa olla eri mieltäkin.
älykkäin tuomareista. sitä paitsi.

Kyllähän ne Annan kommentit ja sitäkin enemmän pisteet vähän naurattavat eroavaisuudellaan muiden tuomareiden pisteisiin. Ainahan nuo muutkin tuomarit ovat mielestäni arvioineet tanssin tunnelmaakin? En siis ihan ymmärrä mitä uutta Anna tuo tuohon tuomarointiin. Silti ihan mukava väriläiskä tällä kaudella.=)

"äiti"
Kyllähän ne Annan kommentit ja sitäkin enemmän pisteet vähän naurattavat eroavaisuudellaan muiden tuomareiden pisteisiin. Ainahan nuo muutkin tuomarit ovat mielestäni arvioineet tanssin tunnelmaakin? En siis ihan ymmärrä mitä uutta Anna tuo tuohon tuomarointiin. Silti ihan mukava väriläiskä tällä kaudella.=)
Annan antamat pisteet on kyllä ollu mielestäni tosi samanlinjaisia toisten tuomareiden kanssa. Ainoastaan kerran tai kaks anto selkeesti erilaiset pisteet kuin muut.

"vieras"
Mulla fiilis ettei anna tuomarina mitään lisää tuohon ohjelmaan. Hieman parempia kommentteja oli tänään, kuin se viimekertainen "teillä on hyvä kemia" jokaiselle parille toistettuna.
Suomenkin julkimoista lähes jokainen olisi tuonut mukanaan mielenkiintoisempia mielipiteitä. Tai sitten joka viikolle eri vieraileva julkkistuomari?

Näytti siltä kuin olisi Anna kysynyt aina ennen pisteiden antoa siltä Jukalta naapurista montako meinaa antaa ja antoi itse sitten yhden enemmän..

juuh
[QUOTE="vieras";24794241]Mulla fiilis ettei anna tuomarina mitään lisää tuohon ohjelmaan. Hieman parempia kommentteja oli tänään, kuin se viimekertainen "teillä on hyvä kemia" jokaiselle parille toistettuna.
Suomenkin julkimoista lähes jokainen olisi tuonut mukanaan mielenkiintoisempia mielipiteitä. Tai sitten joka viikolle eri vieraileva julkkistuomari?

Näytti siltä kuin olisi Anna kysynyt aina ennen pisteiden antoa siltä Jukalta naapurista montako meinaa antaa ja antoi itse sitten yhden enemmän..[/QUOTE]

tuo vähintään yhtä paljon lisää kuin toisetkin tuomarit. ihmekateellisia rumia persjalkaisia mammoja täällä määkimässä.

Yhteistyössä