Se 4d ultra tuntuu vähän rahastukselta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttöjen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
mun mielestä vauvat on suorastaan karmaisevan näköisiä noilla raskausviikoilla... Ihan avaruusolioiden näköisiä. Ite en haluaisi sen takia käydä missään 4d ultrissa, joutuisin loppuraskauden miettiin et onko tuleva lapsemme todella "noin ruma" :D

:laugh: täytyy kyllä myöntää,että meidän tyttö oli paaaaljon kauniimpi kun syntyi :D

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
mun mielestä vauvat on suorastaan karmaisevan näköisiä noilla raskausviikoilla... Ihan avaruusolioiden näköisiä. Ite en haluaisi sen takia käydä missään 4d ultrissa, joutuisin loppuraskauden miettiin et onko tuleva lapsemme todella "noin ruma" :D

no eihän oo. me käytiin tänään ja ei se mikään ufo oo. ihana pieni vauva. :D

Kuulemma yleistä tuo rytmihäiriö Mä kyllä vähän ihmettelen sitä, että noin kevyesti suhtautui. Koska kakkosen takia käytiin tarkastamassa sydän pariin otteeseen sen kohdunaikaisen rytmihäiriön takia. Myös syntymän jälkeen sitä on pikkasen tarkkailtu enemmän. Kakkonen saa edelleen esim.pahassa flunssassa rytmihäiriöitä. Mistään sydänviasta ei kuitenkaan ole kyse, vaikka neiti onkin aikamoisen kalvakka iholtaan.[/quote]

Ok,ehkä siitä ei tarvitse sitten olla niin huolissaan.. esikoisellani oli reikä sydämmessä,mutta sekin parani ajan kanssa,eikä rajoittanut elämää millään lailla. Saivatko muuten mitattua päätä,että vastaako viikkoja? vai eikö sekään onnistunut?

[/quote]
No pää saatiin mitattua. Ja se vastasi nyt aikaansa vaikka äippäpolilla se oli peräti 10 päivää jälessä. Se oli helpotus kyllä. Muistelin sitä kakkosen sydänjuttua vielä. Hänellähän oli sairaalassa niitä hengityskatkoksia. Huomasin itse ensin. Sitten hoitajat ottivat omaan huoneeseen tarkkailuun ja pian toivat luokseni ja tokaisivat "on sillä katkoksia. Koitahan vahtia, ettei lopeta hengittämistä. No minähän en sitten uskaltanut lapsen ensimmäisinäelinviikkoina nukkuakaan normaalisti. Piti koko ajan kuulla hänen hengityksensä. Muistan kyllä, kun väänsin itkua, kun pelkäsin niin kovasti. Onneksi ei ollut mitään vakavampaa sitten, mutta pelko oli kauhea. Voi kuvitella millaista on, jos löytyy sydänvika.

aika rankka vastuu,jos sanotaan vanhemmalle,että koita vahtia ettei lopeta hengitystä :| ei ihme,jos on pelottanut!! toivotaan ettei mitään kummempaa vauvalle tule :hug: harmittaa kyllä se 4d teidän puolesta :(

Itse olin ulkomailla odotusajan ja synnytyksen ja melkein aina ultrasivat. Viimeisillä kerroilla katsoivat 4d:lläkin. Meillä näkyi hienosti kasvot läheltä. Eli odotukset voivat olla korkealla, mutta pitää ymmärtää että asento sen ratkaisee. Itse en tiennyt että olisi 4d käytössä, joten oli meille taas iloinen yllätys.

Yhteistyössä