Sdp:n varapuheenjohtaja Mäkysen (Borat) nolo vaIehteIu tallentui videolle

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ai nyt ne ovat jo 14-vuotiaita? Mielenkiintoisesti totuus muuntuu vaihtoehtoiseksi.
Miksi puolustat? Ai niin, sullahan olikin poikia. Mutta entä jos heitä kohtaan tehtäisiin moista?

Minkälainen äiti ylipäänsä olet, kun kyseenalaistat ja jatkuvasti puolustat tuota tyyppiä ja epäilet näiden kertomusten kertojia, uhreja? Ei ole kuule helppoa kertoa, siksi niistä valitettavasti vaietaan , syyllistetään uhria. Mikä syy sinulla on epäillä? Mitä tekisit äitinä, jos sinun poikasi olisi epäiltynä moisesta, et uskoisi, vai?

"Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida, tykkäätkö niistä 😉, Rydman kirjoitti HS:n näkemässä viestissä."

 
Miksi puolustat? Ai niin, sullahan olikin poikia. Mutta entä jos heitä kohtaan tehtäisiin moista?

Minkälainen äiti ylipäänsä olet, kun kyseenalaistat ja jatkuvasti puolustat tuota tyyppiä ja epäilet näiden kertomusten kertojia, uhreja? Ei ole kuule helppoa kertoa, siksi niistä valitettavasti vaietaan , syyllistetään uhria. Mikä syy sinulla on epäillä? Mitä tekisit äitinä, jos sinun poikasi olisi epäiltynä moisesta, et uskoisi, vai?

"Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida, tykkäätkö niistä , Rydman kirjoitti HS:n näkemässä viestissä."

En ole kertaakaan puolustanut, mutta en hyväksy valehteluasi. Valehtelet Rydmanista ja minusta. Miten itse kasvatat lapsiasi?
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Miksi puolustat? Ai niin, sullahan olikin poikia. Mutta entä jos heitä kohtaan tehtäisiin moista?

Minkälainen äiti ylipäänsä olet, kun kyseenalaistat ja jatkuvasti puolustat tuota tyyppiä ja epäilet näiden kertomusten kertojia, uhreja? Ei ole kuule helppoa kertoa, siksi niistä valitettavasti vaietaan , syyllistetään uhria. Mikä syy sinulla on epäillä? Mitä tekisit äitinä, jos sinun poikasi olisi epäiltynä moisesta, et uskoisi, vai?

"Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida, tykkäätkö niistä , Rydman kirjoitti HS:n näkemässä viestissä."

Sun takia äänestänkin tällä kertaa Rydmania.
 
Wille himoitsi sakkolihaa vaikka oli parisuhteessa, kuten ilm sinäkin?

Matias EI!
Miksei kukaan ole tuomitsemassa Rydmanin exää, joka yritti saada juoneensa muita exiä mukaan tuhotakseen Rydmanin poliittisen uran?
Tästä taidettiin toimittaa poliisille nauhoite? Tätä aisaa on aika vähän puitu lehdistössä. Miksiköhän?

Ja mitä tulee Mäkyseen, niin senhän näkee jätkästä jo ensisilmäyksellä, että se on täysi nilkki. En vaan tajua, että jos aikuinen ihminen hoitaa julkista virkaa, niin kai se nyt tajuaa, että siihen kiinnitetään huomiota. Miten järkevää on oikeasti raahata baarista jotain randomeita himaansa. Kaiken lisäksi on vielä tyhmäkin.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
”Miten järkevää on oikeasti raahata baarista jotain randomeita himaansa. Kaiken lisäksi on vielä tyhmäkin.”

voi pikkurouvakullat kun olette eläneet umpiossa. Miehet ovat maailman alusta lähtien tuoneet vieraita naisia koteihinsa.
Kun vaimo lähtee pienelle reissulle mies lähtee viihteelle yksin tai kavereidensa kanssa. Sitten lähdetään jatkoille kotiin baarista löytyneiden naisten tai naisen kanssa.
 
vierailija
”Miten järkevää on oikeasti raahata baarista jotain randomeita himaansa. Kaiken lisäksi on vielä tyhmäkin.”

voi pikkurouvakullat kun olette eläneet umpiossa. Miehet ovat maailman alusta lähtien tuoneet vieraita naisia koteihinsa.
Kun vaimo lähtee pienelle reissulle mies lähtee viihteelle yksin tai kavereidensa kanssa. Sitten lähdetään jatkoille kotiin baarista löytyneiden naisten tai naisen kanssa.
Onneksi naiset eivät koskaan käy vieraissa.
 
  • Haha
Reactions: Latimeria
vierailija
Onneksi naiset eivät koskaan käy vieraissa.
En osaa sanoa muista naisista mitään.
Itse pysyin avioliitossa uskollisena kuin tatti hamaan tappiin asti. Eron jälkeen olen elänyt yksin. Miehet ovat ja pysyvät minulle finaaliin asti EVVK-osastolla.
Kiitti mulle riitti. Pettämistä näin joka paikassa. Työpaikan pikkujouluissa hyvin monella oli suhde työkaveriinsa.
Suomalainen deittikulttuuri oli silloin surkeaa ja hullummaksi on vain mennyt.
Viihdeohjelmat ovat nykyään pelkkää paritusta. Eipä ihme, että Matiaksen pieni iltapyrähdys sai likaisen mielikuvituksen omaavat kirjoittajat villiintymään näppiksillään.
 
vierailija
En ole kertaakaan puolustanut, mutta en hyväksy valehteluasi. Valehtelet Rydmanista ja minusta. Miten itse kasvatat lapsiasi?
(y)

Valehtelu on vastenmielinen tapa ihmisillä. Minut kasvatettiin sillä tavalla perinteisesti, että käytöstapojen lisäksi oli myös tietynlaiset kunniakäsitykset. Piti olla rehti ja seistä sanojensa takana tai ei yksinkertaisesti ollut samalla tasolla muiden kanssa. Oli huonompi ihminen. Siihen aikaan oli vielä parempia ja huonompia ihmisiä olemassa. Nykyään ei millään ole mitään väliä ja tarkoitus pyhittää keinot. Filttereitä voi käyttää valokuvien lisäksi myös totuuden suhteen ihan vapaasti.
 
vierailija
Ja mitä tulee Mäkyseen, niin senhän näkee jätkästä jo ensisilmäyksellä, että se on täysi nilkki. En vaan tajua, että jos aikuinen ihminen hoitaa julkista virkaa, niin kai se nyt tajuaa, että siihen kiinnitetään huomiota. Miten järkevää on oikeasti raahata baarista jotain randomeita himaansa. Kaiken lisäksi on vielä tyhmäkin.
Tätä kohua on jo kestänyt sen verran kauan, että kaikki voimme nähdä miksi Mäkysen ei tarvitse miettiä moisia. Demarien perseily nyt vaan on erilaista perseilyä. On aina ollut. Kyseessä on suojeltu luokka suojellun luokan sisällä. Demarit ja Keskusta ovat tämän maan valtaklikki nro yksi eikä edes Kokoomus ole onnistunut sitä murtamaan, vaikka pääsi pannasta jo 1980-luvulla.
 
vierailija
Miksei kukaan ole tuomitsemassa Rydmanin exää, joka yritti saada juoneensa muita exiä mukaan tuhotakseen Rydmanin poliittisen uran?
Tästä taidettiin toimittaa poliisille nauhoite? Tätä aisaa on aika vähän puitu lehdistössä. Miksiköhän?

Ja mitä tulee Mäkyseen, niin senhän näkee jätkästä jo ensisilmäyksellä, että se on täysi nilkki. En vaan tajua, että jos aikuinen ihminen hoitaa julkista virkaa, niin kai se nyt tajuaa, että siihen kiinnitetään huomiota. Miten järkevää on oikeasti raahata baarista jotain randomeita himaansa. Kaiken lisäksi on vielä tyhmäkin.
Ei savua ilman tulta edelleenkään. Willen kiinnostus teinityttöjä kohtaa oli laajalti tunnettu. Nuoria naisia varoiteltiin hänestä.

Siinä meillä on kaksi varsinaista NILKKIä ja PISTE
 
vierailija
Sulta taisi mennä asian ydin vähän ohi.
Sitähän nämä nettikeskustelut ovat. Ei pysytä asiassa ja sivallellaan eri mieltä olijoita.
Annan keskustelupalstalla kirjoitti aikoinaan nm Sivaltaja vai oliko hän Sivaltelija.
Kaikesta oppii jopa pettämisestä. Asiasta on tehty paljon tutkimuksia.
Kiitos mode kun poistit viestin, jonka joku tylsimys oli kirjoittanut nimissäni.
Hän ei näköjään siedä nimimerkittömiä kirjoittajia.
Elämässäni ei ole mitään salattavaa. Pitkän elämän eläneenä olen oppinut suvaisevaisuutta ja anteeksiantoa. Osaan antaa anteeksi myös itselleni.
 
vierailija
En osaa sanoa muista naisista mitään.
Itse pysyin avioliitossa uskollisena kuin tatti hamaan tappiin asti. Eron jälkeen olen elänyt yksin. Miehet ovat ja pysyvät minulle finaaliin asti EVVK-osastolla.
Kiitti mulle riitti. Pettämistä näin joka paikassa. Työpaikan pikkujouluissa hyvin monella oli suhde työkaveriinsa.
Suomalainen deittikulttuuri oli silloin surkeaa ja hullummaksi on vain mennyt.
Viihdeohjelmat ovat nykyään pelkkää paritusta. Eipä ihme, että Matiaksen pieni iltapyrähdys sai likaisen mielikuvituksen omaavat kirjoittajat villiintymään näppiksillään.
Elämä on, katsos.

Lisäksi olet hyvin naivi jos kuvittelet että seinien sisällä ei olisi tapahtunut jotain sopimatonta vaimon kannalta katsoen
 
”Miten järkevää on oikeasti raahata baarista jotain randomeita himaansa. Kaiken lisäksi on vielä tyhmäkin.”

voi pikkurouvakullat kun olette eläneet umpiossa. Miehet ovat maailman alusta lähtien tuoneet vieraita naisia koteihinsa.
Kun vaimo lähtee pienelle reissulle mies lähtee viihteelle yksin tai kavereidensa kanssa. Sitten lähdetään jatkoille kotiin baarista löytyneiden naisten tai naisen kanssa.
Näinhän se hyvinkin usein menee. Kun kaikki oli aikoinaan hyvin parisuhteessa, niin kieltäydyin kohteliaasti naisen esittämästä muhimistoiveesta.

Kun tilanteet elämässä vuosien saatossa muuttuivat, niin en enää kieltäytynyt houkutuksista.
 
vierailija
Kiitos mode kun poistit viestin, jonka joku tylsimys oli kirjoittanut nimissäni.
Hän ei näköjään siedä nimimerkittömiä kirjoittajia.
Miten voi kirjoittaa nimimerkittömän nimimerkin nimissä? Jos ja kun sinut on nimetty Annaksi, Alepa-mummoksi tai muuksi, kaikki kuitenkin tietävät Annan kirjoittavan nimimerkillä vierailija. Jos joku kirjoittaa nimimerkillä Alepa-Anna, se ei määritelmän mukaan voi olla Anna koska Anna kirjoittaa nimimerkillä vierailija. Aivan kuten minäkin.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
Miten voi kirjoittaa nimimerkittömän nimimerkin nimissä? Jos ja kun sinut on nimetty Annaksi, Alepa-mummoksi tai muuksi, kaikki kuitenkin tietävät Annan kirjoittavan nimimerkillä vierailija. Jos joku kirjoittaa nimimerkillä Alepa-Anna, se ei määritelmän mukaan voi olla Anna koska Anna kirjoittaa nimimerkillä vierailija. Aivan kuten minäkin.
Aivan niin, Anna tuskin ymmärtää pointtiasi, ja oli raukkamainen kun meni poistamaan mainion jäynän.
 
vierailija
Miten voi kirjoittaa nimimerkittömän nimimerkin nimissä? Jos ja kun sinut on nimetty Annaksi, Alepa-mummoksi tai muuksi, kaikki kuitenkin tietävät Annan kirjoittavan nimimerkillä vierailija. Jos joku kirjoittaa nimimerkillä Alepa-Anna, se ei määritelmän mukaan voi olla Anna koska Anna kirjoittaa nimimerkillä vierailija. Aivan kuten minäkin.
Ilmoita asiaton viesti. kiitosmodelle jo etukäteen.
 

Yhteistyössä