Olisi mielenkiintoista tietää kenelle Sannaa rienaavat radiokuunnelmat ja kirjat on tarkoitettu. Eikö esim. tämän palstan Sanna-märehtijät saa ikinä hänestä kyllikseen? Joku tässä ketjussa väitti minun olevan tällä palstalla 24 h kuten ässäryhmän ruokakauppa. Luultavasti kritisoijani itse ei nuku lainkaan, ja on asentanut/asennuttanut nettiinsä värkin, joka värähtää joka kerta, kun palstalla mainitaan Sanna Marin.
Luen parhaillaan kirjaa, joka kertoo tositarinoita pakolaisten matkoista Eurooppaan. Bussi- ja merimatkan kuvaus Egyptissä on huikea.
Jos sulkee silmänsä elämän raakuuksista, ryhtyy persuksi ja on yhtä tyhmä kuin Sirpa ja Teemu Selänne, silloin elämässään on vain yksi sisältö nukkua koiranunta netin äärellä, ja vahtia milloin tuorein Sanna Marin-ketju pulahtaa mammapalstan yläriville. Ketjun viestin lukijan täytyy pinnistellä ja analysoida onko teksti aitoa alepakamaa vai plagiointi. Esim. Palstapesu arvioi minut Narinkkatorin kuvasta vanhaksi ja rumaksi. Täytyy katsoa uunituoreesta passistani onko kuvani kuin petoliinun perse. Jos on, sitä paremmin lentokentän turvatarkastuksen portin Nalle ruudulla päästää minut portista läpi. Viimeksi palatessani Suomeen, Nalle jahkaili kauan, ja vihdoin viimein portti lävähti auki. Sanoin Nallelle ääneen: Paska Nalle. Moni muukin valitteli Nallen kettuilua. Olen viisastunut niistä ajoista, kun siirryin muiden mukana tälle palstalle. En lue yhdenkään kirjautuneen ääliön tekstejä. Unohtakaa siis vihdoin minut ja siirtykää seuraavan uhriinne. Palstan arkiston ketjujen mukaan moni on jo ollut raateluhampaissanne, ja lopettanut palstalla kirjoittamisen.