saunasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Koivunkäpy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Koivunkäpy

Aktiivinen jäsen
05.10.2005
14 246
1
36
siis voiko sauna käynnistää synnytyksen? kuulostaa tyhmältä kysymykseltä, mutta itsellä paikat auki n.2cm, kävin saunas ni voiko olla vaikutusta, siis että lähtö tulisi? eivät nuo kyllä saikulla mitää sanonu ettei saisi käydä mutta en kyllä älynnyt kysyäkkään...Eli kertokaas viksummat!

"Vanhan kansan" mukaan 3:n ässän keino käynnistää synnytyksen, eli siivous, sauna ja seksi - no, meillä kämppä kiiltää, kiuas huutaa hoosiannaa ja isäntä epäilee mua nymfoksi, mutt masuasukki vaan ei suostu tulemaan ulos! :laugh: :laugh: :laugh:

Eli eiköhän ne oo vaan niitä uskomuksia ja sattumia... Jatketaan hautomista!

Miulta ei kielletty saunomista ollenkaan, vaikka paikat olleet jo kypsät rv. 34 saakka ja paikat hieman auki. Nyt oon sitten saunonu viikon 37 jälkeen oiken urakalla, ja tuntuu että vaikutus on päinvastanen. Vauveli senkun viihtyy masussa, vaikka joka päivä saunon reippaasti. Taitaa tämä vauveli nauttia masun ja saunan lämmöstä =)

mulla reilu vuosi sitte syntyneen pojan synnytys käynnistyi heti saunan jälkeen... n. 15min saunan jälkeen tuli ekat supparit ja siitä se lähti... vauva synty siitä 8h päästä...

Mulla yleensä tulee saunassa supistuksia mutta kun meen suihkuun ni supistukset loppuu.Neuvolassa sano että yleensä siellä suihkussa tulee "helpompi" olo joten alkaneet supistukset loppuu siellä yleensä....Ja pakkohan sinne suihkuun on mennä saunasta.Olo ei olisi hirveän raikas muuten...

meillä saunottiin ja illalla sekstailtiin niin lähti hyvon käyntiin. Supistukset alko säännöllisenä ja 9 tunnin päästä oli poika maailmassa.Olin ennen sitä saunomista sentin auki, tosin ollut jo ainaki kuukauden verran.

juu siis ei käynnistynyt synnytys, tai miten sen ottaa, kyllähän tuo tohtori oli sunnuntaina sitä mieltä että yön aikana synnytän, tosin ei se tainnut yötä mainita, siis koossa edelleen!

Meidän poju synty v 38+4, edellisenä päivän harrastettiin kaikkia niitä ässiä, vaikkakaan ei ollut tarkotus yrittää synnytystä käyntiin.
Enpä tiedä vaikuttaako tuo saunominen siihen.

Yhteistyössä