Saunassahan ei kuulu harrastaa seksiä. Mutta kun kuitenkin olette, niin millaista kivaa teillä on ollut?

  • Viestiketjun aloittaja -Saunatonttu-
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kerran kun olin 13v niin kun uimahallin saunassa ei ollut ketään muita niin kuulin kuinka selän takanani olevan suojalasin takana olevasta naispuolesta aukesi ovi - menin sitten siihen kulmaan jossa on pieni rako ja kurkkasin siitä. Joku paksumpi mummo siitä nousi juuri lauteille mutta ovi oli vielä auki täysin ja siellä oli nainen about 30-35v TÄYSIN ALASTI suihkussa. Sillä karvoitusta jonkun verran semmoinen pieni määrä mutta luonnollisen näköistä juuri semmoista että kastuneena semmoi tosi epäselvä ettei näkynyt itse pimpsaa. Kroppa oli laiha mutta ei treenattu, luonnollisen näköinen laiha.

Katselin häntä siitä raosta ja hän katsoi suoraan minua päin silleen suu kiinni hymyillen ja virnuillen. En ollut 100% varma että näkikö hän minua siinä vaiheessa mutta hän katseli suoraan minua päin ja minä häntä hämmästyneenä kun ovi hitaasti meni automaattisesti kiinni. Yhteensä tämä kesti noin 2-3 sec.

Itse sitten menin suihkuun ja lähdin pois. Äitini odotti minua siellä aulassa, vähän noloa mutta olin siis uimahallissa äitini kanssa. Ja kun oltiin lähdössä niin katsoin takasin avaimen luovutus paikkaan olani taakse ja minun silmäni samantien kohtasivat sen SAMAN NAISEN kanssa! Sillä täysin sama suu kiinni mutta hymyilevä ilme. Katselin häntä sitten taas 1-2 sec hämmästyneenä ja sitten astuttiin ulos äidin kanssa.
 
Itse sitten menin suihkuun ja lähdin pois. Äitini odotti minua siellä aulassa, vähän noloa mutta olin siis uimahallissa äitini kanssa. Ja kun oltiin lähdössä niin katsoin takasin avaimen luovutus paikkaan olani taakse ja minun silmäni samantien kohtasivat sen SAMAN NAISEN kanssa! Sillä täysin sama suu kiinni mutta hymyilevä ilme. Katselin häntä sitten taas 1-2 sec hämmästyneenä ja sitten astuttiin ulos äidin kanssa.
Johan tuo outoa olis ollut, jos suu olis vaihtunut...
 
  • Haha
Reactions: m1es
Laten exä kesti huonommin löylyä ja meni alemmalle lauteelle yleensä aika pian. Otin hänen ylävartalonsa haaroväliin ja hieroin hartioitaan pitkään. Lopuksi pehmitin olkalihaksiaan vihdan sijasta mäiskimällä puolikovalla jormalla niitä.

Tykkäsi kovasti, aina lopuksi hän kääntyi 180˚ ja otti pitkään ja hartaasti s*ihin, ja sitten.... Aaaahhhhh :love:

Latte suosittelee palstamammoille, jos ette ole saaneet kokea jormavihtaa. Lehtiä ei tarvitse siivota lattialta, hivenaineita sisältävät intotipat tekee myös hyvää ihollenne ;)

Miten muuten @m1es? Oletko hoitanut vaimoasi näin luontaisella tavalla? :sneaky:
 
vierailija
Laten exä kesti huonommin löylyä ja meni alemmalle lauteelle yleensä aika pian. Otin hänen ylävartalonsa haaroväliin ja hieroin hartioitaan pitkään. Lopuksi pehmitin olkalihaksiaan vihdan sijasta mäiskimällä puolikovalla jormalla niitä.

Tykkäsi kovasti, aina lopuksi hän kääntyi 180˚ ja otti pitkään ja hartaasti s*ihin, ja sitten.... Aaaahhhhh

Latte suosittelee palstamammoille, jos ette ole saaneet kokea jormavihtaa. Lehtiä ei tarvitse siivota lattialta, hivenaineita sisältävät intotipat tekee myös hyvää ihollenne

Miten muuten @m1es? Oletko hoitanut vaimoasi näin luontaisella tavalla?
Ja sit sä heräsit...
 
Laten exä kesti huonommin löylyä ja meni alemmalle lauteelle yleensä aika pian. Otin hänen ylävartalonsa haaroväliin ja hieroin hartioitaan pitkään. Lopuksi pehmitin olkalihaksiaan vihdan sijasta mäiskimällä puolikovalla jormalla niitä.

Tykkäsi kovasti, aina lopuksi hän kääntyi 180˚ ja otti pitkään ja hartaasti s*ihin, ja sitten.... Aaaahhhhh

Latte suosittelee palstamammoille, jos ette ole saaneet kokea jormavihtaa. Lehtiä ei tarvitse siivota lattialta, hivenaineita sisältävät intotipat tekee myös hyvää ihollenne

Miten muuten @m1es? Oletko hoitanut vaimoasi näin luontaisella tavalla?
En, eikä vaimo edes ole kovin innostunut saunaseksistä, eli sitä on tarjolla vain satunnaisesti. Lämpö vähentää hänen halujaan, ei siis ole todennäköistä, että tutustuisi "herra Tapolaan" Mombasassa....
 
  • Haha
Reactions: Latimeria
vierailija
Laten exä kesti huonommin löylyä ja meni alemmalle lauteelle yleensä aika pian. Otin hänen ylävartalonsa haaroväliin ja hieroin hartioitaan pitkään. Lopuksi pehmitin olkalihaksiaan vihdan sijasta mäiskimällä puolikovalla jormalla niitä.

Tykkäsi kovasti, aina lopuksi hän kääntyi 180˚ ja otti pitkään ja hartaasti s*ihin, ja sitten.... Aaaahhhhh

Latte suosittelee palstamammoille, jos ette ole saaneet kokea jormavihtaa. Lehtiä ei tarvitse siivota lattialta, hivenaineita sisältävät intotipat tekee myös hyvää ihollenne

Miten muuten @m1es? Oletko hoitanut vaimoasi näin luontaisella tavalla?
Se oli eksän kanssa se ja nyt joudut hoitelemaan laukeamiset omin käsin.
 

Yhteistyössä