Saunalahden prepaid!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tulkitsijaa vailla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tulkitsijaa vailla

Vieras
Sen lataussivulla on tapahtunut muutoksia viimekerran jälkeen kun olen sitä kautta saldoa ladannut.. Ymmärsinkö oikein että pystyn 6.90e maksamalla saamaan 300 tekstaria ja käyttämään niitä kaikkiin operaattoreihin?? Ja sit tuo rajaton puheaika kuukaudeksi 6.90e? Kaikkiin operaattoreihin vai vaan elisan liittymiin?

"Puhepaketti
Kiinteähintainen puhepaketti 6,90 €/31 vrk

Puhepaketin voi tilata tekstiviestillä 31 vuorokaudeksi 6,90 eurolla. Paketti sisältää puhelut Elisan, Kolumbuksen ja Saunalahden matkapuhelinliittymiin.

Tilausohjeet:
Lähetä tekstiviesti PUHE numeroon 15020. Saat paluuviestissä vahvistuksen tilauksesta. "

http://saunalahti.fi/prepaid/hinnat.php

Mistä ihmeestä tuollaisen olet bongannut? En minä ainakaan ole missään tuollaista tarjousta nähnyt. Ainoastaan puhepaketin, mikä sisältää maksun vain elisan, kolumbuksen ja saunalahden liittymiin, eikä sisällä tekstareita.

[QUOTE="vieras";25608712]Mistä ihmeestä tuollaisen olet bongannut? En minä ainakaan ole missään tuollaista tarjousta nähnyt. Ainoastaan puhepaketin, mikä sisältää maksun vain elisan, kolumbuksen ja saunalahden liittymiin, eikä sisällä tekstareita.[/QUOTE]

Ahaa okei kiitos eli tuo puhejuttu ei ole kaikkiin operaattoreihin, kiiitos!
Tuolla saunalahden sivuilla, olin lataamassa normaalisti saldoa vain ja sit sinne oli tullut kaikennäkösiä uusia juttuja..

4
VALITSE MUU PAKETTI
PUHEPAKETTI
Puhepaketti 6.90 €
Sis. rajattomasti puheluita kuukauden ajan Elisan 3G -mobiiliverkossa kotimaassa.
VIESTIPAKETTI
Viestipaketti 6.90 €
Sis. 300 kpl tekstiviestejä kuukauden ajan kotimaan norm. hintaisiin mobililisuuntiin.

Yhteistyössä