saunahetket teinin kanssa on aina yhtä mielenkiintoisia =) (turhis höpötys )

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26863864:
Meille on tullut jo tavaksi tuon Likan (15v) kanssa aina istua saunassa löylyissä ja höpötellä maailman menosta (lähinnä sen elämästä ja sen hetkisistä mieltä painavista asioista ) välillä sitä miettii et onko se nyt kuitenkaan ihan niin kiva et meillä on näin hyvät välit ja se tietää et mulle voi kertoa kaikesta..

:D mut on se silti mukavaa :heart:
Tuommossii me ollaan mun likan kanssa myös...ja tuon vanhemman pojan kanssa...hyvä se on kun on hyvät välit. Meilläkin oli ihana käydä likan kanssa ihan kaksin Riiassa :D Saatiin kunnolla jutella ja shoppailla ja istua drinkillä
 
  • Tykkää
Reactions: keppälerttu
jotenkin jännä itse huomata kuinka erilaisen suhteen sitä on oman lapsen kanssa saanut luotua, vaikka itsekkin olen tosi läheinen äitini kanssa.
varmaan kyllä luonne vaikuttaa siinä eniten, tuo Likka kun laukoo tuntemattomillekkin sellaisia asioita itsestään mitä mä en varmasti teininä uskaltanut edes ääneen itsekseni ajatella =)
 
"vieras"
Älä mieti liikaa :) Itselläni oli myös tuollaiset välit äitiini, ja olen siitä kiitollinen. Äitini kuoli viiskymppisenä, mutta toivon, että osaan olla edes lähes yhtä hyvä äiti omille tyttärilleni.
 
  • Tykkää
Reactions: keppälerttu
"vieras"
Osuipas tämä itselle kohdalle ja pieni kateudenkin pistos. 15-vuotiaana lakkasin saunomasta äitini kanssa ja edelleenkään emme sauno. Nuorena itse häpesin kasvavia rintoja ja karvoja. Nyt vanhempana äiti ei taas lähde saunaan kanssani, koska häpeää ylipainoaan ja ryppyistä kehoaan. Toisaalta meillä on muuten ihan hyvä suhde ja lounaalla usein käydään yhdessä jutustelemassa. Toivottavasti omien lasteni kanssa saadaan säilytettyä saunatuokiot :)
 

Yhteistyössä