Saunaelämys

Vaimoni paras kaveri Annika on tulossa meille jälleen kerran yhdeksi viikonlopuksi kyläilemään. Se tarkoittaa laatuaikaa minulle naisten puuhaillessa omiaan. Yleensä joudun heille saunanpesään laittamaan puut mutta muuten voin vapaasti nauttia omasta juomatarjoilusta ja loistavista pleikkaripeleistä ja tv:n tarjonnasta.

Kuten niin useasti, tälläkin kertaa, lauantai-illan saunan lämmitys jäi tehtäväkseni. Naiset olivat selkeästi malttamattomia ja odottivat jo pukuhuoneessa valkoisiin pyyhkeisiin kääriytyneenä kun lisäsin viimeisen erän puuta pesään saunamittarin näyttäessä noin seitsemääkymmentä astetta.

"Joko se on valmis?", kysyi punatukkainen vaimoni Marika
"Malttakaa nyt vielä vartti niin pääsette", vastasin
"Ei me malteta", Annika hymyili ja otti ties kuinka monennen kulauksen omenasiideriä
"Just, mitä siellä niin oleellista on?", utelin muka kiinnostuneena
"Aateltin pestä toisemme", Annika kihersi
"Sekin vielä. Mäkin tulen sitten pestäväksi", vastasin hänelle sarkastisesti

Nappasin tyhjän puutelineen mukaani ja poistuin pukuhuoneen kautta sohvalle röhnöttämään. Yleisurheilua näytti tulevan. Kelpaa. Korkkasin ensimmäisen pullon meksikolaista. Kesken naisten pituushypyn kuulin Marikan huhuilevan pukuhuoneen ovelta olenko tulossa. Mitä helvettiä nyt tapahtuu? Ajatukseni kävivät hetken kierroksilla ja join pullon tyhjäksi ennen kuin menin katsomaan tilannetta pukuhuoneeseen.

"Vartti meni", Annika naureskeli, "Nyt mennään"
"Minne?", kysyin
"Tuut meidän kanssa saunaan", Marika vastasi ja riisui samalla valkoisen pyhkeensä päältä paljastaen ruskettuneen vartalonsa ja kiinteät kämmeniin mahtuvat rintansa. Hän oli näköjään myös ajellutitsensä posliiniksi sitten viime näkemän. Myös Annika riisui pyyhkeensä ja yritin sivusilmällä katsoa vaivihkaa. En ollut nähnyt häntä ennen alasti mutta bikineistä nähdystä kropasta päätellen hänellä on erittäin naisellinen ja pehmeä vartalo. Enkä ollut väärässä. Huomattavasti isommat rinnat mitä vaimollani. Nielaisin kuuluvasti. Annika ei ollut niin rohkeasti ajanut karvoitustaan mitä vaimoni. Naiset nousivat ja kävelivät lantiot keikkuen kohti pesuhuonetta. Riisuin itseni nopeammin kuin Lucky Luke ja säntäsin heidän perään.

Annika nojasi pieneen pöytään ja katseli itseään peilistä, ohitin hänet läheltä takapuolta ja menin toiseen vapaaseen suihkuun vaimoni viereen. Annoin lämpimän veden valua vartalolleni ja vilkuilin nyt paremmin Annikaa ja hänen keikistelyään peilin edessä. Vaimoni huomasi tämän ja hymyili minulle.

"Sun vuoro Annika", sanoin ja poistuin nopeasti saunan puolelle ennen veren lopullista karkaamista alapäähän. Päätin istua keskelle ylälaudetta ja hymähdin kuningasidealleni. Vaimoni seurasi pian perästä saunaan.

"Istuit sitten siihen keskelle"
"Joo"
"No mä meen sitten tähän vasempaan reunaan", Marika istui viereeni, hänen ihonsa kimalteli vesipisaroista

Veden valumisen ääni loppui kun Annika lopetti suihkuttelun. Pian hän avasi saunan lasisen oven jääden ovelle seisomaan ja katsomaan tilannetta. Hän pohti hetken mihin menisi mutta tilaa ei ollut kuin oikealla puolellani. Annika nousi askelman ylös lauteille ja lähti hivuttautumaan peppu minua päin ohitseni. Lukitsin katseeni hänen tiukan takapuolensa keinuessa edessäni. Tunsin kuinka veri virtasi kulliini mutta tällä kertaa en pystynyt livahtamaan karkuun, kuten suihkusta. Annika istahti viereeni lauteille ja nojasi seinää vasten.

"Alkaako seisomaan?", Vaimoni naurahti
"Ei voinu näkymille mitään", yritin änkyttää vastaukseksi
"Ei se mitään haittaa, kivan näkönen kulli", Annika kertoi ja hymyili viettelevästi perään

Löylyttelimme hetken kunnes Annika kertoi menevänsä vilvoittelemaan. Tällä kertaa, ja varmasti tahalleen, hän ohitti minut kasvot minua kohti. Huomasin suuni olevan auki kun tuijotin estoitta hänen painavia rintoja, siistittyä tummaa karvoitusta ja häpyhuulia hänen siirtyessä hitaaasti ohitseni. Kyrpä sykki kovana.

"Taisit pitää siitä mitä näit", Vaimoni kysyi tuimalla ilmeellä
"Itekkin pitäisit jos olisit mies", vastasin ja vaimoni taisi hyväksyä vastauksen
"Mennään mekin vilvoittelemaan niin saat stondiksen laskemaan"

Annika saippuoi naisellista vartaloaan suihkussa. Kuvitelkaa täydellinen vartalo saippuan verhoamaksi. Annikan selkä oli kaarella hänen huuhdellessaan shampoota pois hiuksista, rinnat työntyivät kutsuvasti eteenpäin ja nännit olivat kovina. Menimme vaimoni kanssa toiseen suihkuun, jossa vaimoni pesi minua huolellisesti koskematta kovana sykkivään kulliini. Katselin estoitta Annikkaa ja huomasin hänen nauttivan katselusta. Annika huuhteli saippuaa pois vartaloltaan samalla kun oli vuoroni pestä vaimoani. Seisoin hänen takanaan ja hieroin saippuaa hitaasti rintoihin kunnes käteni vaelsivat alemmas saippuoimaan vaimoni vatsaa ja huomasin Annikan tuijottavan meitä suihkun pirskoessa vettä hänen päälleen. Vaimoni ujutti kätensä selkäpuolelleen ja tarratui kyrpäni varteen. Muutama runkkausliike ja ynähdin kuuluvasti. Annika mutisi jotain siiderin juonnista ja poistui pukuhuoneen puolelle.

"Me mennään takaisin saunaan", vaimoni tokaisi ja ilmeestä päätellen ei ollut mahdollisuutta kieltäytyä. Vaimoni istahti alimmalle askeleelle ja levitti jalkansa kutsuvasti, hän otti kiinni kyrvästäni ja ohjasi sen suoraan kuumaan sykkivään pilluunsa.
"Miten sä noin kiihottunut olet?", utelin ja annoin lantioni pyöriä nauttien vaimoni ahtaasta pillusta
"Oon vaan, ei sun kullikaan kauhean paljoa pehmeänä ollut kun Annikaa nussit silmilläsi". Vaimoni työnsi lantiotaan omaani vasten, litinä ja vaimoni kevyt voihke täytti saunan. Pukuhuoneen ovi kävi ja kuulimme kuinka suihku laitettiin päälle
"Ei kai se nyt tänne oo tulossa?", säikähdin
"Ei...ei..oo, älä lopeta". Jatkoin kyrpäni työntämistä syvälle vaimooni. Hän voihki tukahdutetusti nautinnosta.

--

"Anteeksi", kului saunan ovelta, "En mä tiennyt että te...", Annika sopersi
"Ei meitä haittaa jos oot siinä", vaimoni vastasi ja kietoi jalkansa koukkuun vyötärölleni
"Me voidaan siirtyä ylemmäs jos haluat katsoa", virnuilin kiihkossani
"Joo", Annika vastasi kuivalla kurkulla

Kömmin ylimmälle lauteelle makaamaan selälleni ja vaimoni istui hajareisin syliini ohjaten nesteistä kiiltelevän kyrpäni uudestaan sisäänsä. Marika aloitti kevyen ratsastamisen laskemalla kätensä rintakehälleni ja nojaten hiukan eteenpäin. Annika kömpi pääni viereen istumaan ja nosti oikean jalkansa ylimmälle lauteelle koukkuun. Hiukan päätä kallistamalla minulla oli suora näköyhteys Annikan pilluun. Huomasin että Annika oli kostea, hän hyväili reisiensä sisäpintaa katsellen kuinka vaimoni ratsasti päälläni. Pian naiset suutelivat yläpuolellani ja olin todella ihmeissäni vaimoni uudesta piirteestä. En kuitenkaan saanut kauaa katsoa heidän intohimoista suutelua sillä Annika siirtyi hyväilemään pilluaan. En yksinkertaisesti saanut katsetta irti kun Annikan sormet hyväilivät paisunutta klitorista välillä työntäen sormiaan sisään hakien lisää kosteutta. Samalla tunsin pakottavaa puristusta kyrpäni ympärillä. Vaimoni voihke täytti pienen saunan, taisi suutelu naisen kanssa olla liikaa sillä hän laukesi nopeasti. En pystynyt itsekkään pidättelemään enempää vaan täytin vaimoni pillun spermalla.

Marika nousi päältäni ja jäi nojailemaan saunan seinää vasten uupuneena. Annika oli sulkenut silmänsä ja sormetti itseään antautuneesti meidän katsellessa. Kosketin varovaisesti hänen reittään ja kun kumpikaan naisista ei tuntunut vastustelevan etenin kohti jalkoväliä. En kuitenkaan päässyt perille asti sillä Annika nosti äkisti peppunsa irti lauteista, nousi yläpuolelleni ja painoi häpyään kasvojani vasten. En voinut muutakaan kuin upottaa kieleni Annikan kuumaan pimppaan. Työnsin ahnaasti kieltä sisälle välillä imien häpyhuulia. Annika voihki ja vaimoni katsoi jalkopäästäni tilannetta.

"Mmmh..näyttää ihanalta mutta voisitte lopettaa hetkeksi. Haluaisin kanssa...maistaa". Annika nousi hitaasti kasvojeni päältä ja hymyili vaimolleni. Nousin myös istumaan naisten välissä. Istuimme hetken aikaa hiljaa lauteilla.

"Mitäs nyt tapahtuu?", kysyin ihmetellen
"Kyrpäs näyttää paljon kivemmalta kovana", Annika tokaisi ja kiehnäsi kiimaisena kylkeäni vasten
"Ehkä me voitais tehdä jotain mikä parantaa tilannetta", kuulin vaimoni sanovan

Vaimoni ja Annikan huulet kohtasivat edessäni. Annikan kieli upposi vaimoni suuhun samalla kun molempien kädet hyväilivät toistensa rintoja. Istuin liikumatta paikallani. Vaimoni kehotti Annikaa menemän alemmas ja ottamaan kyrpäni suuhunsa. Nielaisin. Annika osasi todellakin lutkuttaa kullia, upottaa sen syvälle suuhunsa ja välillä vain painaen huulet terskan ympärille. Pitkiä nuolaisuja varrella ja käsi välillä mukana. Olin jälleen kivikovana. Vaimoni suuteli minua ja katsoi minua intensiivisesti silmiini

"Tykkäätkö?"

En vastannut mitään. Vaimoni suuteli rintakehääni ja eteni alemmas. Pian molemmat naiset ottivat paksua kulliani suuhunsa vuoronperään suudelleen toisiaan. Saunareissu ei juurikaan paremmaksi voisi muuttua.

"Voisit nussia mun miestä", kuulin vaimoni sopertavan Annikan imiessä kyrpääni. Hän vain inahti vastaukseksi ja irrotti otteensa kalustani. Annika nousi syliini Marikan ohjatessa kädellään kyrpäni pilluun. Olimme hetken liikkumatta. Sain luvalla vierasta pillua ja halusin tämän kestävän. Vaimoni painoi Annikaa alemmas lanteista ja kyrpäni painui syvälle tiukkaan pilluun. Annikan isot rinnat heiluivat hieman edessäni kunnes puristin niitä kämmenillä yhteen. Annika keinutti lantiotaan hitaasti edestakaisin katsoen samalla minua silmiin. Huomasin vaimoni menneen yhtä laudetta alemmas. Hän tuijotti jalkoväliimme hyväillen käsillään Annikan kiinteitä pakaroita.

Annika nousi satunnaisesti pois päältäni jolloin vaimoni upotti pillunesteistä kiiltävän kyrpäni suuhunsa ujuttaen sen taas pian takaisin Annikaan. Tämä toistui useamman kuin kerran. Annikan nautinnollisista ilmeistä päätellen hän myös välillä maisteli pillua takaapäin. Tälläinen tilanne oli liikaa yhdelle miehelle. Uikutin hiljaa nautinnosta ja Annika vain nyökkäsi luvan. Hän painoi kämmenensä poskiani vasten, suuteli minua ja painoi takapuolensa voimakkaasti alas. Nautinnosta sykkivä kyrpä upposi syvälle Annikan kiimasta litisevään pilluun. Hän toisti saman uudestaan jatkaen suutelemistani. Tiesin tulevani. Jalkani vapisivat uupumuksesta kun purkauduin toiseen kertaan tänä iltana pilluun. Suljin silmäni enkä halunnut liikkua tästä. Ikinä.

--

Palautetta kaivataan :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: HraHuu ja Publi

Yhteistyössä