"Sauli Niinistön ja Sanna Marinin lapset ovat nyt samalla listalla profeetta Muhammedin kanssa"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Vastedes Niinistön ja Marinin perillisten pärstät ovat suomalaisen julkisuuden tabuja, samassa listassa Tomi Putaansuun ja profeetta Muhammedin kanssa, kirjoittaa Oskari Onninen."

:laugh:

"Vastedes Niinistön ja Marinin perillisten pärstät ovat suomalaisen julkisuuden tabuja, samassa listassa Tomi Putaansuun ja profeetta Muhammedin kanssa, kirjoittaa Oskari Onninen."

"Omaa demokratiaansa arvostavissa valtioissa kansa ja ainakin professorit olisivat nauraneet Niinistön ja Marinin itsesensuurivaatimuksille eivätkä hurranneet niille. Fani taas on valmis puolustamaan pyhää idoliaan viimeiseen asti."

Surkeaa tekstiä ”toimittajalta”.
Alatyylisten sanojen käyttö on luotaantyöntävää ja karkottaa lukijat.
Kekvoton teksti s parhaiten vessapaperin sisäpuolelle.
Painan visusti nimen muistiini enkä enää ikinä avaa suomen kielen pahoinpitelijän tekstejä.

”Niinistö oli ottanut Aaro-penskansa mukaan edustustehtäviin Paavo Nurmen yleisurheilukilpailuihin – kas kun ei Linnan juhliin käteltäväksi – ja tuhisi sen jälkeen jotakin Julkisen sanan neuvostoon liittyvää, kun lapsi oli kuvattu yleisössä ja kuvat päätyneet muun muassa tähän lehteen.
Tämän jälkeen Sanna Marin jyrähti vastaisuuden varalta, etteivät hän tai Markus-puoliso anna ”lupaa” myöskään heidän kakaransa kuvaamiseen.”

Surkeaa tekstiä ”toimittajalta”.
Alatyylisten sanojen käyttö on luotaantyöntävää ja karkottaa lukijat.
Kekvoton teksti s parhaiten vessapaperin sisäpuolelle.
Painan visusti nimen muistiini enkä enää ikinä avaa suomen kielen pahoinpitelijän tekstejä.

”Niinistö oli ottanut Aaro-penskansa mukaan edustustehtäviin Paavo Nurmen yleisurheilukilpailuihin – kas kun ei Linnan juhliin käteltäväksi – ja tuhisi sen jälkeen jotakin Julkisen sanan neuvostoon liittyvää, kun lapsi oli kuvattu yleisössä ja kuvat päätyneet muun muassa tähän lehteen.
Tämän jälkeen Sanna Marin jyrähti vastaisuuden varalta, etteivät hän tai Markus-puoliso anna ”lupaa” myöskään heidän kakaransa kuvaamiseen.”
Et siis arvosta demokratiaa ja Suomen lakia. No, se sulle sitten suotakoon.

Et siis arvosta demokratiaa ja Suomen lakia. No, se sulle sitten suotakoon.
Minä olen erittäin tarkka suomen kielen kauneudesta. En ole aiemmin lukenut noin painokelvotonta tekstiä.
Istuin eilen lentokentän terminaalissa ja jouduin kuuntelemaan kahden suomalaisen miehen keskustelua. Jokaisessa lauseessa
esiintyi sarvipään nimi. Vaihdoin istumaan kauas kuuloetäisyydestä.
Demokratia-käsitteesi on kaukana minun arvomaailmasta. Siirry keskustelemaan kaltaistesi seuraan. Älkää kuitenkaan kidnapatko panttivankeja kuuntelemaan vaivaannuttavia aatoksianne. Netissä asia hoituu näppärästi rullaamalla näyttöä.

Onninen käsittelee ansiokkaasti myös Marinin fanityttöjä. Ovela veto Marinilta laittaa toive julkiseksi, koska nyt toimittaja, joka julkaisee Marinin lapsesta kuvan, on avointa riistaa. Maalitus tulee olemaan ennennäkemätöntä, eikä Marinin tarvitse tehdä mitään.

Onninen käsittelee ansiokkaasti myös Marinin fanityttöjä. Ovela veto Marinilta laittaa toive julkiseksi, koska nyt toimittaja, joka julkaisee Marinin lapsesta kuvan, on avointa riistaa. Maalitus tulee olemaan ennennäkemätöntä, eikä Marinin tarvitse tehdä mitään.
Persujen ajatusmaailma on kieroista kieroin. Teistä tulee mieleeni nuoruusvuosieni käynnit Linnanmäen peilisalissa. Peilit vääntävät ihmisen näyttämään mitä oudoimmilta otuksilta.
Persuissa tyhmyys tiivistyy. Kielenkäyttönne on rumaa. En suostu sitä kuuntelemaan tai lukemaan mistään hinnasta.
Jos mielestänne Niinistön ja Marinin lapsia saa nimitellä rumasti, en enää ihmettele miksi olette normaaleille ihmisille tällä palstalla täysiä piruja.

Persujen ajatusmaailma on kieroista kieroin. Teistä tulee mieleeni nuoruusvuosieni käynnit Linnanmäen peilisalissa. Peilit vääntävät ihmisen näyttämään mitä oudoimmilta otuksilta.
Persuissa tyhmyys tiivistyy. Kielenkäyttönne on rumaa. En suostu sitä kuuntelemaan tai lukemaan mistään hinnasta.
Jos mielestänne Niinistön ja Marinin lapsia saa nimitellä rumasti, en enää ihmettele miksi olette normaaleille ihmisille tällä palstalla täysiä piruja.

Tarkastelepa omaa kielenkäyttöäsi, joka on läpikotaisin vastenmielistä.

Mistä muuten tiedät Onnisen puoluetaustan?

Haisee persuilta jo valovuosien päähän. Ei sivistynyt ihminen tee hallaa uralleen. Ei kukijat halua lukea alatyylistä tekstiä.
Lapset saattavat ottaa lehtijutuista mallia.

• Tykkää
Reactions: Echo
Palstapesu kirjoitti ihan tavallisesti ja rauhallisesti, kuten aina.

Eikä -vaikka kirjoittaisi karummin- se tyyli ole tärkein, vaan MITÄ kirjoittaa.

Mielipide on tärkein. Ja se meidän mielipidehän asioista sua kaihertaa, vaikket halua myöntää. Ei sulle tyylillä oo mitään väliä, vaikka ois tukkikämpästä, kunhan vaan ihminen kannattaa Marin-Halonen-vihervassariutta.

Sen sijaan sä olet kova v-ttuilemaan kaunopuheisesti, mutta se tekeekin sun viesteistäs yhtä hapanta, ylimielisen ihmisen myrkkyä.

• Tykkää
Reactions: Palstapesu
Palstapesu kirjoitti ihan tavallisesti ja rauhallisesti, kuten aina.

Eikä -vaikka kirjoittaisi karummin- se tyyli ole tärkein, vaan MITÄ kirjoittaa.

Mielipide on tärkein. Ja se meidän mielipidehän asioista sua kaihertaa, vaikket halua myöntää. Ei sulle tyylillä oo mitään väliä, vaikka ois tukkikämpästä, kunhan vaan ihminen kannattaa Marin-Halonen-vihervassariutta.

Sen sijaan sä olet kova v-ttuilemaan kaunopuheisesti, mutta se tekeekin sun viesteistäs yhtä hapanta, ylimielisen ihmisen myrkkyä.

Sinä Echo olet saanut pahimmat raivot tältä kirjoittajalta. Ja kuitenkin jaksat aina olla asiallinen, mutta tiukka Alepalle.

Sinä Echo olet saanut pahimmat raivot tältä kirjoittajalta. Ja kuitenkin jaksat aina olla asiallinen, mutta tiukka Alepalle.
En mäkään aina ole asiallinen, mutta homma menee näin:
1.) mä kirjoitan persu-porvari-konservatiivisia tekstejä yleisellä tasolla
2.) Sen jälkeen Alepa suivaantuu mun kirjoituksista ja aloittaa henkilökohtaisen ja nikkiin menevän haukkumisen
3.) mulla menee siihen sen harjoittamaan henkilökohtaisesti haukkumiseensa hermo.

En tiedä, joko se ei kestä lukea vastakkaisen agendan tekstejä ja suvaitse muunlaisia mielipiteitään kuin omia, tai sit hän vainoharhaisesti luulee että kohdistan poliittisia tekstejäni keljuillakseni hänelle rivien välistä.

• Tykkää
2.) Sen jälkeen Alepa suivaantuu mun kirjoituksista ja aloittaa henkilökohtaisen ja nikkiin menevän haukkumisen
3.) mulla menee siihen sen harjoittamaan henkilökohtaisesti haukkumiseensa hermo.

En tiedä, joko se ei kestä lukea vastakkaisen agendan tekstejä ja suvaitse muunlaisia mielipiteitään kuin omia, tai sit hän vainoharhaisesti luulee että kohdistan poliittisia tekstejäni keljuillakseni hänelle rivien välistä.

Konservatiiset

Haukkumisesta saa suuttua, ja Alepa todellakin kohtelee sinua ikävästi sun konservatiivisen ajattelumaailma takia. Itsekin olen saanut lokaa niskaan, mutta tämä ilmeisesti on konservatiivien kohtalo ihan koko yhteiskunnan tasolla.

• Tykkää
Reactions: Echo
Konservatiiset

Haukkumisesta saa suuttua, ja Alepa todellakin kohtelee sinua ikävästi sun konservatiivisen ajattelumaailma takia. Itsekin olen saanut lokaa niskaan, mutta tämä ilmeisesti on konservatiivien kohtalo ihan koko yhteiskunnan tasolla.
Niin. Vaikka loppujen lopuksi me ankeat rahvaat ollaan oltu kaukonäköisiä ja monissa asioissa oikeessa.

Mutta suvait_sevaisemmat ymmärtävät ne asiat vasta 10 vuoden viiveellä ja muuttavat kantaansa sitten, kun Hesari joskus v.2032 nihkeästi tiedottaa niistä samoista yhteiskunnan ongelmista.

• Tykkää

Yhteistyössä