Satusiivet-kirjakerhosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Oon yrittäny tän viikon ajan liittyä tohon uuteen Satusiivet-kirjakerhoon, mutta tilaus ei mene perille, herjaa että virhe jossai, yritä myöhemmin uudelleen. Onko muilla samaa? Että onko sivut vaan jumissa just nyt, vai?!!
(En halua postitse tilausta laittaa kun siinä lapussa ei ole noita kirjoja jotka haluan :D)

Kumman paketin valitsit, 0-1 vai 1-2 v? Mä oon tota 0-1 pakettia yrittänyt mutta herjaa että virhe taustajärjestelmässä. Ja eri tietokoneillakin oon yrittänyt..:/

Mä onnistuin liittymään ja sain jo sen paketin, mutta niillä sivuilla ei oo mitään muuta toimintaa. Siis jos pitäis pystyä esim. perumaan seuraava kuukauden paketti sielä nettisivuilta, niin ei kyllä onnistu, kun ei siinä ole edes mitään sisäänkirjautumisjuttua... Nyt tässä siten ihmetellään, että tuleeko jossain vaiheessa pakettia vai ei :/

Ja ei tullu tilausvahvistusta spostiin.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
Mä onnistuin liittymään ja sain jo sen paketin, mutta niillä sivuilla ei oo mitään muuta toimintaa. Siis jos pitäis pystyä esim. perumaan seuraava kuukauden paketti sielä nettisivuilta, niin ei kyllä onnistu, kun ei siinä ole edes mitään sisäänkirjautumisjuttua... Nyt tässä siten ihmetellään, että tuleeko jossain vaiheessa pakettia vai ei :/

Onpa outoa. Miten sen paketin sitten voi perua?:o Kai jotenkin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:

Onpa outoa. Miten sen paketin sitten voi perua?:o Kai jotenkin?

sähköpostitse, sitten kun on seuraavan paketin aika, saat sieltä postia

3. Kerhon kirjalähetyksen esittely lähetetään automaattisesti saamaamme sähköpostiosoitteeseen kaksi viikkoa ennen peruutusajankohtaa. Kerhopakettiin tutustumisesta ja peruutuspäivästä muistutetaan sähköpostitse vielä kerran ennen ajan umpeutumista. Jäsenyyden edellytyksenä on toimiva sähköpostiosoite.

täältä http://www.satusiivet.fi/saannot

Yhteistyössä