Satuhäät viime jakso..kaunis, kiva jakso

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuri katsoin jakson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juuri katsoin jakson

Vieras
katsoin juuri Satuhäiden viimeisimmän jakson oliko se paikka nyt Pyhämaa.
Oli kiva katsoa tarina kun aina ei mene niin, että kerran naimisiin ja loppuelämä yhdessä. Todellisen rehellisen oloisia molemmat ja oikeasti rakastuneet toisiinsa. Ei glamuuria ja glitteriä vaan todellista elämää. Rohkeaa lähteä ohjelmaan mukaan ja herätti kyllä itsellä ainakin paljon ajatuksia siitä millainen oma liittoni on ollut. Kaikkea hyvää ko. pariskunnalle & onnellista tulevaisuutta.

Mitä mieltä te olette jotka kasoitte? ps. ei kommentteja glitterityypeiltä!

Minusta ne ei näyttäneet kovin rakastuneille.
En tiedä miksi. Toki kamerat varmaan jännitti mutta silti...
ja mua epäilyttää aina tollaset "ollaan tunnettu kuukaus ja nähty kaks kertaa ja nyt muutan sen luo" parisuhteet

Rakkaus on monesti sitä arjen pyörittämistä, tuulipukuja ja remonttia. En tiedä missä maailmassa nykyajan ihmiset elää, mutta minulle tuo pariskunta edusti sitä normaalia, keskiluokkaista perhettä. Plussaa se etteivät ryypänneet häissä ja ajattelivat lapsia aina ensin.

Onhan noita pintaliitäjäparejakin, vedetään häissä hirveät perseet, kahden tonnin prinsessahääpuvut ja mies on joku narstitinen pikkupomo jossain firmassa, parisataa tonnia lainaa pankille, pihalla bmw ja omakotitalo... Mutta mitenkäs se arki sitten heillä rullaa. Mies käy vieraissa, vaimo vikisee kun pitää katsoa lapsia sekä pestä pyykit, ja sitten istutaan netissä haukkumassa muita jotta tuntisi itsensä muita paremmaksi.

Sori, toi valhe ei mene mulle läpi. Uskon että toi pariskunta tulee elämään suhtkoht tyytyväisenä, ovat maat jalassa eivätkä odota elämältä mitään pinkkiä pullamössöä.

[QUOTE="qwerty";29484254]Mun mielestä siinä ei ole mitään kaunista, jos mies ei halua edes naimisiin mennä.
JA oikeesti, 3 eri-siälle lapset....[/QUOTE]

Se on lkato sitä lasten etusijalle laittamista ;)

Mun mielestä se oli tosi masentava jaksa enkä katsonut sitä edes loppuun. En ole mikään glitterityyppi enkä pidä näyttäviä häitä välttämättömyytenä, mutta tuossa oli vaan kaikki niin rumaa, ankeaa ja ilotonta, ihan se tavallinen elämäkin. Kukaan ei vaikuttanut olevan innostunut mistään.

Yhteistyössä