Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kuskus:Juu, mut eikös ne tullu Housen kans yhtaikaa? |O
Alkuperäinen kirjoittaja marjo:itse olen mukana yhtenä morsiamena satuhäissä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja juu=D:ystävien häät joissa myös itse olen =D
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja juu=D:ystävien häät joissa myös itse olen =D
Huomisetko? Sulhanen on mun vanha luokkakaveri
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja juu=D:ystävien häät joissa myös itse olen =D
Alkuperäinen kirjoittaja =):Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja juu=D:ystävien häät joissa myös itse olen =D
Olen se eilinen "eemelin" äit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja =):Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja juu=D:ystävien häät joissa myös itse olen =D
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja =):Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja juu=D:ystävien häät joissa myös itse olen =D
No jopas![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja =D:Alkuperäinen kirjoittaja =):Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja juu=D:ystävien häät joissa myös itse olen =D
siis äiti ja jossain kohtaa kuvauksiakin näyn ehkä...
Alkuperäinen kirjoittaja =D:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja juu=D:ystävien häät joissa myös itse olen =D
ja meidän lapsen kummi
Alkuperäinen kirjoittaja HRP:Millos tää satuhäät alkaa? Monelta ja millä kanavalla?
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja =D:Alkuperäinen kirjoittaja =):Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja juu=D:ystävien häät joissa myös itse olen =D
siis äiti ja jossain kohtaa kuvauksiakin näyn ehkä...
Täytyykin katsoo tarkastimä en oo tätä sulhasta nähnyt vuosiin enkä eka tunnistanut edes mainoksesta...