J
Jepa
Vieras
Oon ihan kauhusta kankea kun totesin et mulla puhkee viisaudenhammas joka ei todennäkösesti mahdu puhkeemaan kun on alkanu oireilla...MÄ SIIS PELKÄÄN HAMMASLÄÄKÄRIÄ YLI KAIKEN 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Minulla on tämä operaatio huomenna, vähän jännittää, mutta en suostu mukavaa lääkäriäni pelkäämäänMutta voin huomenna mainita miten juttu sujui.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Kerroppa miten kävi sitten
Mulla on ylhäällä tuolla poskessa se hammas ja veikkaan et aika kinkkinen poistaa ku ei oo kokonaan puhjennu, mut vaivaa kyllä.
Onkohan se puudutus erilainen ku jos vaan porataan? ku kyl mä kaikestahuolimatta jotain tunnen jos on puudutettu ja vaan vaikka porattais ni saati sitte jos vedetään hammas pois tai leikataan?
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Kannattaa mennä näyttämään niitä mahdollisimman pian, koska ajan kanssa ne juuret vaan kasvavat.
Multa piti poistaa alahammas, vieläpä murskata ja leikata ja mä olen myös hammaslääkärikammoinen. Pelkäsin sitä ihan hirveästi. Mutta loppujen lopuksi se ei ollut juttu eikä mitään. Puudutusten ansiosta en tuntenut mitään, juttu oli paljon nopeammin ohi kuin luulin ja jälkisärkykään ei ollut niin kamala kuin kuvittelin. Siihen auttoivat särkylääkkeet. Pariin päivään en syönyt paljon muuta kuin jogurttia ja jätskiä ja lepäilin vissiin sinä ekana päivänä aika paljon. Mut siis ei todellakaan ollut yhtään niin kauheeta kuin luulin!!
Tsemppiä!