SATTUUKO PAPA KOE

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelkokerroin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelkokerroin

Vieras
olen menossa ensi viikolla papa kokeeseen. olen kova jännittämään kyseisiä kokeita ja pelkäänkin kuollakseni tuota papa koeta..se otettiin minulta peri vuotta sitten enkä tosiaankaan muista miltä se tuntui...nyt olen raskaanakin niin tuntuuko erillaiselta?

pelkään aivan kauheasti..ja jännityshän saa sen tuntumaan pahemmalta...apuva.

olen menossa raskaudenkskeytykseen ja siksi ottavat sen..mutta en ole varma vielä päätöksestäni. voinko sanoa että eivät ota papaa- vasta kuin keskeytyksen jälkeen? jos sen teen?

Mua ainakin sattu ihan tajuttomasti!! Tokas vaan näytteen ottaja "Nyt ei satu noita pienempiä välineitä olemaan, käytetään sitten näitä isoja..." Jumaliste, millehän autotallille ne välineet oli mitotettu kun SATTU niin kauheesti :x :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
olen menossa raskaudenkskeytykseen ja siksi ottavat sen..mutta en ole varma vielä päätöksestäni. voinko sanoa että eivät ota papaa- vasta kuin keskeytyksen jälkeen? jos sen teen?

näin varmaan kannattaa tehdä, koska ylimääräinen "sörkkiminen" saattaa aiheuttaa keskenmenon... itse en kyl vois keskeytystä tehdä *kyynel. mut jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee, että sillä en sano ollenkaan....

eli tuo papa ei vaikuta mitenkään keskeytykseen? vinhan itse varata ajan myöhemmin sinne sitten..viime papasta aikaa se 2 vuotta.

onko kellään keskeytystä takana jota ennen olisi otettu papa-koe?

Omalla kohdallani se on riippunut ottajasta, tai en tiedä onko hormoneilla/kierronvaiheella jotain vaikutusta asiaan- olisiko välillä herkempi aistimaan kipua? Mutta muutamaan otteseen on tuntunut epämiellyttävältä, kerran todella sattunut ja joskus ei ole tuntunut oikeastaan ns. missään.

Mulla on otettu vaikka kuinka monta kertaa, viimeksi otettiin huhtikuussa kun kävin keskussairaalas naistentautien polilla tarkastuksessa, tehtiin samalla tähystys ja ultraääni eikä nekään tuntuneet miltään vaikka niitä mä jännitin enemmän kuin papakoetta.

Yhteistyössä