Sattuuko muilla vauvan liikkuminen kohdussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gekkolisko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gekkolisko

Aktiivinen jäsen
17.01.2007
8 486
0
36
Siis tokihan se nyt tuntuu, jos kovasti muljahtelee, mutta onko oikein SATTUNUT? siis sillain et kohtu ois tavallaan jotenkin kosketusarka tuolta sisältäpäin? Mulla ei koskaan aiemmin ole ollut tälläistä, mutta nyt liikkeet välillä ihan todella sattuu... Viikkoja 31+5 nyt.

Olen kuullut että mm vähäinen lapsiveden määrä voisi olla syy tähän? Onko kokemusta?

mua sattuu tonne munasarjojen kohalle eikä esikoisen aikana ollu tällästä ni oon sitäki jo säikähtäny....

mut liikkeet ei oo sillai sattunu mutta tosi pahalta tuntuu ko toinen potkii kylkiluut rikki

nii ja mulla viikkoja 33+6

Just äsken kirjotin että hengästyn pienestäkin ja sitte on myös tää että liikkeet sattuu!! ja "sinne" pistelee niiku joku sukkapuikolla tökkis ja sitte vielä vauva tärisee masussa kamalasti...mä oon jo ihan kypsä ja viikkoja vasta 32 :(

Välillä sattuu kun pikkane hakkaa nyrkeillään jonnekkin tonne vasempaan alakulmaan. Jos osuus "oikeeseen" kohtaan ni kyllä siinä meinaa ihan silmät kostua ja jalat lähteä alta. Kylkiluihin potkiminen ei tunnu täällä juuri miltään, epäilinki että pikkunen ois perätilassa mutta sekä neuvolatäti että lääkäri väittävät vastaan :laugh: ja rv 36+1

Yhteistyössä