Sattuipas tänään somasti, voi itkulainen :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Siis.. kamalaa! Molin tänään kirppiksellä, ihan vaunuja siinä työntelin ja äljäke pyöri ympyrää lähistöllä.
(oli muuten paska reissu, kun ei mitään tullut löydettyä)
No mutta, siellä kirppiksellä oli joku mies.. uuuh, se katteli mua. Joka kerran kun se tuli vastaan, mä huomasin sen siksi että se jäi katsomaan mua. Oikein sillä silmällä, hitto B) Viimeisen kerran kun se tuli vastaan, pysähdyin siihen viereen tonkimaan jotain pöytää ja huomasin sen miehen vasta sitten. Ja kun huomasin sen niin hetken kuluttua kuului herne nenään-ääni ja tokaisu "ai jaaha" ja vihaisen näköinen tyttöystävä katsoi vuorostaan tätä miestä sillä silmällä, sillä pahalla nimittäin :o
Noh, se oli sitten se mun romanssi siinä kun se lähti naisensa kanssa pois. End of story :'( :laugh:

:'( niin surullinen ja sydäntä riipaiseva tarina :'( laita paikallislehteen ilmotus että sinä mies kirppiksellä 30. pvä joka mua kattelit, voisitko taas kattella vai vahtiiko eukko? ja sit se vastais sulle ja ooh...vuosisadan rakkaustarina :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
:'( niin surullinen ja sydäntä riipaiseva tarina :'( laita paikallislehteen ilmotus että sinä mies kirppiksellä 30. pvä joka mua kattelit, voisitko taas kattella vai vahtiiko eukko? ja sit se vastais sulle ja ooh...vuosisadan rakkaustarina :heart: :heart:

Mitähän äljäke tuumais.. noh, ihan sama ei kerrota sille :D

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:

Mitähän äljäke tuumais.. noh, ihan sama ei kerrota sille :D

ei sen tartte mitään tietää..ja jos se saa selville niin selitä sille että suurta rakkaustarinaa ei saa estellä, se on se kohtalo joka sinut ja ..noh..vaikka jorman on yhteen johdattanu :heart:

ei sen tartte mitään tietää..ja jos se saa selville niin selitä sille että suurta rakkaustarinaa ei saa estellä, se on se kohtalo joka sinut ja ..noh..vaikka jorman on yhteen johdattanu :heart:

Kohtalona kirpputorin kierrätys-periaate :laugh:

Kohtalona kirpputorin kierrätys-periaate :laugh:

niin!!!ajatella että tapaamispaikkakin oli noin osuva! :o

niin!!!ajatella että tapaamispaikkakin oli noin osuva! :o

Näinpä, hitto :laugh:

mäki oon huomenna menossa kirppikselle, täytyypä oikein laittautua jos siellon vaikka Tauno jo mua odottelemassa :heart:

Höpönlöpön, mä tulin just saunasta joten turha etsiä ainakaan sitä mun miestä sieltä, niih!

Yhteistyössä