Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Mä olen saanut tänään radiojodihoidon :|
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Mä olen saanut tänään radiojodihoidon :|
Anteeksi typeryyteni, mutta oletko sairas?
Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:Muista varoa ettet mene raskaanaolevien tai pikkulasten läheisyyteen.
Alkuperäinen kirjoittaja hmmmhmm:Olit sit varmaan jo eristyksissä sen kolme päivää, ap?
Alkuperäinen kirjoittaja häh!!:se karanteenihan lasten ja raskaanaolevien naisten kanssa on joku vähintään 14päivää!?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Tää on mulle ihan uutta..kerrotko miten kilpirauhanen vaikuttaa tuohon? =0
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:ehkä mä kuitenkin uskallan tänään tuonne cittariin lähteä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:ehkä mä kuitenkin uskallan tänään tuonne cittariin lähteä![]()
HehMä käytän Prismaa yleensä
En kuitenkaan vasta kun ensi viikolla B)
Alkuperäinen kirjoittaja hmmmhmm:"Radiojodihoito annetaan osastolla kapselina suun kautta, jonka jälkeen Teidän tulee olla osastolla muutaman päivän ajan kunnes säteilyannos on laskenut sovittuihin rajoihin. Hoidon jälkeen mahdollisesti tarvittavan sairausloman pituus riippuu voinnista ja työn laadusta." http://ohjepankki.vsshp.fi/fi/3063/30869/ ... päivitetty kesäkuussa 2008. Tietty voi nää jutut erota toisistaan, en mä sillä. Mietin vaan...
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:ehkä mä kuitenkin uskallan tänään tuonne cittariin lähteä![]()
HehMä käytän Prismaa yleensä
En kuitenkaan vasta kun ensi viikolla B)
paranemisia :flower: :hug: