sarvikuonootko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuono
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä huuhdon joka päivä, nuhaisena 3-4 kertaa päivässä ja on oikeasti apua. Itse olin poskiontelotulehduskierteessä vuosikausia ja kun aloin sarvikuonoa käyttää, niin en ole sen jälkeen joutunut tulehdusten takia lääkärissä käymään. Suosittelen, ja pitkää pinnaa tekniikan opetteluun :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Mä huuhdon joka päivä, nuhaisena 3-4 kertaa päivässä ja on oikeasti apua. Itse olin poskiontelotulehduskierteessä vuosikausia ja kun aloin sarvikuonoa käyttää, niin en ole sen jälkeen joutunut tulehdusten takia lääkärissä käymään. Suosittelen, ja pitkää pinnaa tekniikan opetteluun :)

ai kyse olikin tästä :D mä ihmettelin että mitähän tässä tarkoitetaan

En kuonoile... kärsin aikani jatkuvista poskiontelotulehduksista ja kuonoilu vaan pahensi sitä. Ilmeisesti sitä vettä jäi johonkin onkaloihin ja pahensi vain tilannetta. Siis silloin harvoin kun vettä sai edes läpi menemään. Mulla sitten olikin ruoka-allergia mikä ne tulehdukset aiheutti, ei enää sitäkään vaivaa...

Nenäsuihkeita ei suositella raskaana oleville, koska niiden sisältämillä lääkeaineilla saattaa olla sydän- ja keuhkovaikutuksia (adrenergisiä). Sitäpaitsi ne supistavat nenäverisuonet ja lopulta tappavat limakalvot, eli ei ihme, että ei suositella käytettäväksi (raskaana oleville).

Löysin apteekista aivan mahtavan raskausajan nenätuotteen nimeltä Sniffer. Ei mikään mieto juttu... Mutta koska se ei sisällä lääkeaineita, voi käyttää lapset, aikuiset ja raskaana olevatkin.

Yhteistyössä