särkänniemeen???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Särkkäfani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Särkkäfani

Vieras
Minkäikäisten lasten kanssa olette käyneet huvittelemassa Särkänniemessä. Meillä lapset 2v ja 3,5v ja vähän arveluttaa uskaltaisivatko yksin mennä possujunaan tai muihin ipanaarion laitteisiin. Tietenkin lapsen luonne vaikuttaa kovasti asiaan, mutta millaisia kokemuksia teillä on? Onko kokemuksia tilanteista että esim. possujuna on pitänyt pysäyttää kun lapsella iskee paniikki? Miten henkilökunta on suhtautunut asiaan? Nykyään kun nuo sisäänpääsyliput on tähtitieteellisissä hinnoissa niin aletaan jo nyt suunnittelemaan ja miettimään miten kannattaisi toimia :)

Mukavaa kesänodotusta kaikille!!!

meillä ainakin 2,5 veenä jo uskalsi itsekseen vekottimiin mennä. ja nyt kun 3,5 vee niin ei meinannut riittää äitin ostamat liput tivolissa kun neiti olis vaan halunnut uudestaan samoihin koneisiin.
mutta kyllä siihen vaikuttaa lapsen oma luonne ihan hirveästi. esim viime vuonna tivolissa samassa koneessa vuotta vanhempi (n.3,5) lapsi alkoipanikoimaan kun meidän neiti vaan kiljui ilosta:)

EIkö aikuinen mahdu mukaan? Muistan ajan jolloin olimme koulun kanssa tykkimäessä ja siellä me menimme jopa kaksi oman ikäistä satujunaan.joskus 16- vuotiaana. Ja muistelisin että isäni oli mukana joskus myös kun olin pieni..?

Alkuperäinen kirjoittaja hmmh..:
EIkö aikuinen mahdu mukaan? Muistan ajan jolloin olimme koulun kanssa tykkimäessä ja siellä me menimme jopa kaksi oman ikäistä satujunaan.joskus 16- vuotiaana. Ja muistelisin että isäni oli mukana joskus myös kun olin pieni..?

Kyllähän se aikuinen voi mahtua... Se pointti taisi vaan olla siinä, että pärjäisivätkö pienet itsekseen, sillä jos aikuistenkin tarvitsee hankkia liput vaan siksi, että menevät lasten mukaan, niin voi tulla vähän hintavammaksi reissu.

Eli kävin Särkänniemessä pari vuotta sitten. Silloin sai tuon alle 4v ipana lipulla mennä aikuinen mukaan. Nyt kun yritin asiaa katsella netistä niin en löytänyt asiasta mitään. Alueelle piti silti aikuinen lipun ostaa, mutta laitteisiin pääsi mukaan.

Mäkin oon yrittänyt samaa asiaa selvittää nettisivuilta, ainakin viime vuonna Lintsillä pääsi aikuinen mukaan lasten laitteisiin, mutta ei löydä Särkänniemestä tietoa. Oisko kukaan käynyt ja tietäisi?? Lasten ranneke on 19e mutta aikuisten 32e, joten ei viitsisi ostaa aikuisten ranneketta vaan siksi, että käy muutamassa leppäkerttujunassa...

Riippuu ihan lapsesta. Meillä asiaa on testattu etukäteen kotikylillä pistäytyneessä tivolissa, joten siellä näki, tykkäsivätkö lapset niistä härveleistä. Itse en ole ostanut niitä aikuisten rannekkeita juuri koskaan, vaan lapset ovat keskenään menneet laitteisiin. Jos olen ollut kaveriporukan kanssa, niin yleensä yksi aikuinen on ostanut rannekkeen ja kiertänyt sitten kaikki laitteet lasten kanssa.

Särkänniemessähän on muutakin kuin laitteet eli esim. se eläinpuoli, jossa riittää katsottavaa, vaikkei laitteisiin uskaltaisikaan mennä. Meillä lapset ovat olleet aina rämäpäisiä ja energisiä, joten ovat mielellään menneet jo ihan puolitoistavuotiaista alkaen niihin iisimpiin juttuihin. Esimerkiksi leppäkerttujunasta saa nostettua pois, jos itkee kovasti. Muistaakseni "lemmenlaivaan" ja "vanhoihin autoihin" pääsee aikuinen mukaan, jos lapsella on ranneke.

Ajattelin mennä lasten mukana laitteisiin joihin aikuinen voi mennä (olikohan niitä peräti 5 kpl) mut suurinosa Ipanaarion laitteista on sellasi joihin ei aikuiset pääse niistä lähinnä kyselinkin :)