Sarjassa la-aamun kohellukset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bad Virgin-

Aktiivinen jäsen
03.01.2008
43 331
1
36
Äsken heräsin ja laitoin rillit päähän ja menen aamukahville ja sen jälkeen vaihdan piilareihin.
No sitten aloin ihmettelemään että eihän mun silmät voi noin turvoksissa olla eilisestä,kun näin vähän sameasti.. :whistle:

Perskeles,mulla oli piilarit jäänyt yöksi päähän :headwall: ,siinä syy mun tuplavahvuusnäköön,joka oli muutes aika huono :ashamed:

mies nauro mun vessapaperikiharakokeilulle :) Siis mulla on nää vieläki päässä.. pitäis lähtee aukomaan kohta. Ei oo kohellus, mutta oon kieltämättä aika hassun näkönen ku puolirullaa keltasta vessapaperii päässä :)

Alkuperäinen kirjoittaja huphap:
mies nauro mun vessapaperikiharakokeilulle :) Siis mulla on nää vieläki päässä.. pitäis lähtee aukomaan kohta. Ei oo kohellus, mutta oon kieltämättä aika hassun näkönen ku puolirullaa keltasta vessapaperii päässä :)

kerro kuinka toimii...

Alkuperäinen kirjoittaja huphap:

Oon mä kuullu tosta aiemminkin,en ole vaan itte heilunut vessapaperi päässä :xmas:

Yhteistyössä