sarjamme hobby hall jatkuu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onni

Vieras
mä pääsin just läpi...ajatelkaas.Pakotin sen virkailijan lupaamaan että enää ei tule karhu laskuja ja etten tarvitse roikkua enää tämän saman asian takia jossakin musa linjoilla. Lupasi ettei tule enää karhua on mennyt kuulemma ristiin noi asiat. ha haa ja aivan varma että 3 karhu napsahtaa kohta postista. sanoin vielä että onpa tullut kalliksi tämä soittelu,kun on puoli vuotta jonottanut, pahoitteli ja sanoi että voidaan seuraavan kerran kun tilaan niin hyvittää... sanoin ettei tule enää täältä tilauksia. Pyysin häntä hyvittämään minulle nämä kulut laittamalla jotain tavaraa,lupasi. enpäs tiedä jos vaikka saisi jonkin pienen tarjoustavaran...ihanaa kun on hobby halli. siis pakko purkaa tunteensa,sillä mä kiehun sitä lafkaa kohtaan...

Minullekin tuli kahden päivän välein karhulasku koskien eri eriä ja molemmat olin maksanut hyvissä ajoin ennen karhujen postitusta -höh. Onkohan siellä joku laskutusohjelma aivan sekaisen. Vielä en ryhtynyt sinne soittelemaan...

Mulla ei ole koskaan ollut ongelmia Hobby Hallin kanssa mutta nyt on toki jo hieman aikaa viime tilauksesta =)

Jos siä on jokin uudistus menossa ja sen takia tota takkua nyt ollut niin monilla?Ja muistakaa että se ei ole niiden työntekijöiden vika kun asiat ei mene niinku pitäs.

Alkuperäinen kirjoittaja khalawah:
Ja mulle taas tuli tavarat ihan luvatusti ja lasku perään, kuten kuuluukin, ei karhuja tms. Eli olen tyytyväinen Hobby Halliin =)

Mullakaan ei ole moitteen sijaa, toimitukset ja laskut tullut kuten pitänyt.
Puhelinyhteyksissä en kyllä koskaan joutunut oleen.

Ja mulle taas tuli tavarat ihan luvatusti ja lasku perään, kuten kuuluukin, ei karhuja tms. Eli olen tyytyväinen Hobby Halliin =)

Tätä voin peesailla. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia hobbarin kanssa. Nytkin tilaus tuli alle viikossa, eli aivan loistavaa palvelua olen saanut ko. firmalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Tilailija:

Tätä voin peesailla. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia hobbarin kanssa. Nytkin tilaus tuli alle viikossa, eli aivan loistavaa palvelua olen saanut ko. firmalta.

Ja täällä kans yksi hyvin tyytyväinen asiakas
=)

Alkuperäinen kirjoittaja onni:
Pyysin häntä hyvittämään minulle nämä kulut laittamalla jotain tavaraa,lupasi. enpäs tiedä jos vaikka saisi jonkin pienen tarjoustavaran......

Juu, mulle hyvittivät noin 20? puhkulut lähettämällä mummohuivin ja 4 järkyttävää pöytätablettia, joita jakevat myös ilmatteeksi siellä myymälässä :/

Jeps. Minäkin yritin monta kuukautta päästä läpi, kunnes pommitin pari kertaa myös sähköpostilla ja jätin numeroni. Pyysin heitä ottamaan minuun yhteyttä. Puhelu tuli pari viikkoa viimeisen viestin jälkeen. Karhuni hyvitettiin takaisin. Olen itse asiassa tilannut uudestaan heiltä.

juu ei työntekijöiden vika. ovat kuitenkin voittaneet vuosi sitten arvostetun palkinnon juuri asiakaspalvelun erittäin nopeasta ja hyvästä työstä. sama ei varmaankaan jatku tänä vuonna.

Yhteistyössä