Hei,
olen sarjakuvantekijä, ja teen tällä hetkellä sarjakuvaa koulukiusaamisesta. Tarkoitukseni olisi kohdistaa albumi ala-asteen 5.-6. -luokkalaisille, jotta kiusaamiseen puututtaisiin jo ala-asteen puolella, eikä se pääsisi enää (toiv.) kehittymään yläasteella vielä pahemmaksi.
Jotta albumista tulisi lapsia itseään puhutteleva, haluaisin kuulla kiusattujen omia kokemuksia. Kyselen koulukiusaamisesta ko. ryhmän ikäisiltä lapsilta, mutta vanhemmat kiusatut osaisivat kenties jälkikäteen kuvailla tunteitaan tarkemminkin.
Jos kiusattu lapsenne tai itse kiusattuna ollut haluat kertoa omia kokemuksiasi kiusaamisesta, voit lähettää vastauksesi minulle sähköpostilla: nocturnal79@yahoo.com, yksityisviestillä tai vastata suoraan tähän keskusteluun.
Alla muutamia kysymyksiä aiheeseen liittyen.
1. Kuinka usein sinua kiusataan koulussa ja/tai koulun ulkopuolella?
a. useita kertoja viikossa
b. kerran viikossa
c. harvemmin
d. ei lainkaan
2. Onko (oliko) sinulla ystäviä koulussa ja/tai koulun ulkopuolella?
3. Miten sinua on kiusattu?
4. Oletko kertonut kiusaamisesta muille? Kenelle?
5. Miten kiusaamiseen on puututtu?
6. Miten haluaisit kiusaamiseen puututtavan?
7. Kenen haluaisit kiusaamiseen puuttuvan?
8. Miltä kiusaaminen sinusta tuntuu?
9. Mitä ajattelet kiusaajistasi?
10. Mitä haluaisit sanoa kiusaajillesi juuri nyt?
Kiitos kaikille mahdollisille vastaajille!
olen sarjakuvantekijä, ja teen tällä hetkellä sarjakuvaa koulukiusaamisesta. Tarkoitukseni olisi kohdistaa albumi ala-asteen 5.-6. -luokkalaisille, jotta kiusaamiseen puututtaisiin jo ala-asteen puolella, eikä se pääsisi enää (toiv.) kehittymään yläasteella vielä pahemmaksi.
Jotta albumista tulisi lapsia itseään puhutteleva, haluaisin kuulla kiusattujen omia kokemuksia. Kyselen koulukiusaamisesta ko. ryhmän ikäisiltä lapsilta, mutta vanhemmat kiusatut osaisivat kenties jälkikäteen kuvailla tunteitaan tarkemminkin.
Jos kiusattu lapsenne tai itse kiusattuna ollut haluat kertoa omia kokemuksiasi kiusaamisesta, voit lähettää vastauksesi minulle sähköpostilla: nocturnal79@yahoo.com, yksityisviestillä tai vastata suoraan tähän keskusteluun.
Alla muutamia kysymyksiä aiheeseen liittyen.
1. Kuinka usein sinua kiusataan koulussa ja/tai koulun ulkopuolella?
a. useita kertoja viikossa
b. kerran viikossa
c. harvemmin
d. ei lainkaan
2. Onko (oliko) sinulla ystäviä koulussa ja/tai koulun ulkopuolella?
3. Miten sinua on kiusattu?
4. Oletko kertonut kiusaamisesta muille? Kenelle?
5. Miten kiusaamiseen on puututtu?
6. Miten haluaisit kiusaamiseen puututtavan?
7. Kenen haluaisit kiusaamiseen puuttuvan?
8. Miltä kiusaaminen sinusta tuntuu?
9. Mitä ajattelet kiusaajistasi?
10. Mitä haluaisit sanoa kiusaajillesi juuri nyt?
Kiitos kaikille mahdollisille vastaajille!