Sara Sieppi ja Jutta Larm perustivat sisustuskaupan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten noista tuotteista on niin vähän tuotetietoja? Joku "luonnonmateriaali" ei sano mitään.
Jokaisen tuotteen kohdalla pitäisi olla selkeästi, mistä tuote on valmistettu.
 
Sieppi tais nyt iskeä kirveensä kiveen. Vielä vuosi sitten nuo olis ollu muodin edelläkävijätuotteita mut nyt tommosia korsia löytyy joka Tokmannilta muutamalla eurolla.

Aina kannattas olla askeleen edellä kuluttajia.
 
vierailija
Sieppi tais nyt iskeä kirveensä kiveen. Vielä vuosi sitten nuo olis ollu muodin edelläkävijätuotteita mut nyt tommosia korsia löytyy joka Tokmannilta muutamalla eurolla.

Aina kannattas olla askeleen edellä kuluttajia.
Tää on totta. Nyt noita heinänkorsia löytyy joka paikasta eikä hintakaan hirvitä.
Lisäksi mietin, onko järkevää tehdä yhteistyötä Jutan kanssa, jolla on ollut kyseenalaisia yrityksiä (ternimaito ja mites tää fitfarm vai mikä lie).
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar ja Echo
Tää on totta. Nyt noita heinänkorsia löytyy joka paikasta eikä hintakaan hirvitä.
Lisäksi mietin, onko järkevää tehdä yhteistyötä Jutan kanssa, jolla on ollut kyseenalaisia yrityksiä (ternimaito ja mites tää fitfarm vai mikä lie).
Ja ikinä ei kannattaisi sisustusputiikkia perustaa, tai koko kotia sisustaa yhden ohimenevän kausitrendin mukaan.
Joskus oli maalaisromanttisuus home-kylttien kanssa (kesti kyllä monta vuotta), nyt sitten istutaan kuin riihessä kaikkien bali-korsien keskellä.
Kun tuo trendi on ohi, pistävätkö koko sisustuskaupan tavarat uusiksi?

Hyvässä sisustusputiikissa on trendituotteiden lisäksi ajattomiakin tuotteita.
 
vierailija
Ja ikinä ei kannattaisi sisustusputiikkia perustaa, tai koko kotia sisustaa yhden ohimenevän kausitrendin mukaan.
Joskus oli maalaisromanttisuus home-kylttien kanssa (kesti kyllä monta vuotta), nyt sitten istutaan kuin riihessä kaikkien bali-korsien keskellä.
Kun tuo trendi on ohi, pistävätkö koko sisustuskaupan tavarat uusiksi?

Hyvässä sisustusputiikissa on trendituotteiden lisäksi ajattomiakin tuotteita.
No just näin! Pitää olla mukana myös ajattomia tuotteita. Näin kasvatetaan sitä asiakaskuntaa kun löytyy myös muuta kuin heinää eri muodoissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä